مروری بر بخشی از اخبار مهم دنیای خودرو، در هفته ای که گذشت

«مجله ماشین» – اولین خودروی خبرساز این هفته، لکسس is-f convertible بود، که عکس هایش، هنگام تست در پیست نوبرگرینگ آلمان شکار شد.
علیرغم اینکه مسئولین لکسس در مورد استتار جزئیات این خودرو، شدیدا دست و دلبازی به خرج داده بودند! اما این موضوع، چیزی از هیجان دوستداران دنیای اتومبیل، در مورد دیدن نسخه ی نهائی این سوپر خودرو کم نکرد.
دومین خودروی خبر ساز این هفته، کرایسلر ۳۰۰ srt بود. ظاهرا پیشرفت ها و بهبودی های نسل جدید این خودرو به قدری دور از انتظار بوده، که هیجان، تحسین، و البته تعجب خبرنگاران خودروئی را به دنبال داشته است.
سومین خودروی خبر ساز این هفته، مزدا ۶ جدید بود، که لو رفتن عکس هایش، آنهم کمی پیش از رونمائی در موتور شو پاریس، هواداران خودرو را هیجان زده، و مسئولین کمپانی مزدا را شوکه کرد!
و اما چهارمین خبر ساز این هفته، کمپانی بی ام و بود، که اعلام کرد با رونمائی از نسل جدید x3، که از سال ۲۰۰۹ در بازار ایالات متحده به فروش می رسد، عرصه را بر رقبا به شدت تنگ خواهد کرد. باید منتظر ماند و دید.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، رونمائی از فورد موستانگ rtr، از دیگر خبرهائی بود که میزان آدرنالین، در خون علاقه مندان به دنیای خودرو را، به شدت بالا برد. این مدل، در اصل مدل ارتقا یافته ی boss 302 می باشد، که مخصوص مسابقات drift، طراحی و ساخته شده است. و اما آخرین خودروی خبر ساز این هفته، مدل جدید شورلت spark بوده، که توانسته با قابلیت هایش، در بخش خودروهای minicar، حسابی گرد و خاک کند، و تحسین تیم های آزمایش خودرو را برانگیزد.
از بین کمپانی های خبر ساز، می توان به سه کمپانی فورد، هوندا، و آکورا (تولید کننده ی محصولات سفارشی و لوکس هوندا)، اشاره کرد، که با فراخوان های پی در پی همه را شوکه کرده اند. مدل جدید فورد escape، با دو بار فراخوان، آنهم در کمتر از یک هفته، در راس این بخش قرار می گیرد.
و اما در آخر اشاره ای خواهیم داشت، به شوکه کننده ترین خبر خودروئی این هفته، که همانا اعلام ورشکسته شدن پیست معروف نوربرگرینگ آلمان بود! این پیست، در صورت عدم دریافت کمک ۱۶ میلیون دلاری از سوی دولت آلمان، آینده ای نامعلوم خواهد داشت.

تهیه خبر: حمیدرضا انصاری

پایان خبر/

تاریخ ارسال : دوشنبه ۲ مردادماه
ساعت ارسال: ۱۶:۳۵


مجله ماشین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.