مروری بر قابلیت های بهترین محصول نوکیا + عکس

فروردین ۱۴۰۳

اگر می خواهید بهترین محصول نوکیا را بیشتر بشناسید،با اورژانس IT همراه باشید.

به گزارش اورژانس IT ممتاز نیوز،نام لومیا ۱۵۲۰ را می توان به عنوان بهترین محصول نوکیا ذکر کرد.این تلفن همراه با سخت افزارهای قدرتمند ساخته شده و صد البته قیمت بالایی هم دارد.برای آشنایی بیشتر با این محصول این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

نمایشگر :

لومیا ۱۵۲۰ دارای نمایشگر شش اینچی است.این نمایشگر دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بوده و از نوع IPS با پشتیبانی از ۱۶ میلیون رنگ رنگ می باشد.همچنین شیشه ضد خش گوریلا ۲ روی آن قرار گرفته است.

سخت افزار :

از نظر سخت افزاری،لومیا ۱۵۲۰ در بین ویندوز فونی ها کم نظیر است.روی این محصول پردازنده چهار هسته ای تازه اسنپدراگون ۸۰۰ با سرعت ۲٫۲ گیگاهرتز قرار دارد.ظرفیت حافظه رم این دستگاه ۲ گیگابایت است و حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایت ظرفیت دارد.حافظه داخلی از طریق درگاه میکرو اس دی تا ۶۴ گیگابایت قابل افزایش است.

دوربین :

اساس ساخت لومیا ۱۵۲۰ دوربین آن است.این تلفن همراه ویندوز فونی دارای دو دوربین است.دوربین اصلی بیست مگاپیکسلی (با پیکسل موثر ۱۵)می باشد و لنز زایس روی آن بسته شده و دو فلاش LED برای جبران کمبود نور کنار آن قرار گرفته اند.این دوربین توانایی ضبط فیلم های فول اچ دی را دارد.دوربین ثانویه نیز ۱٫۳ مگاپیکسلی است.

ارتباطات :

پشتیبانی از نسل های دوم،سوم و چهارم شبکه های تلفن همراه مهمترین ویژگی ارتباطی لومیا ۱۵۲۰ است.علاوه بر این لومیا ۱۵۲۰ می تواند به شبکه های پر سرعت اینترنت بی سیم وای فای متصل شود.همچنین این اسمارت فون از ارتباط نزدیک NFC و بلوتوث نسخه چهار و GPS پشتیبانی  می کند.

باتری و حسگرها :

با کمک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری لومیا ۱۵۲۰ که به صورت بی سیم هم می توان آن را شارژ کرد می توان ۲۸ ساعت در شبکه های نسل سوم مکالمه کرد با ۱۲ ساعت به وبگردی و تماشای فیلم فول اچ دی پرداخت.

حسگرهای به کار رفته در این اسمارت فون نیز عبارتند از حسگر شتاب سنج،حسگر مجاورت و ژیروسکوپ.

اما قیمت،لومیا ۱۵۲۰ در حدود ۶۰۰ دلار بفروش می رسد.

گزارش: علیرضا شیرزاد


گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران را  در گوگل پلاس دنبال کنید


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.