مروری بر مهمترین اخبار “اجتماعی” جمعه

مهم ترین عناوین خبری “گروه اجتماعی ” که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتی چون:ممنوعیت فعالیت شهرداری تهران در شهرری ،برگزاری اولین نشست مراکز ازدواج و تحکیم خانواده,پایان بزرگترین پروژه توسعه شبکه معابر شمال شهر پایتخت و…. است.

مهمترین عناوین اخبار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به شرح زیر است:

تماس‌های تلفنی که اطلاعاتتان را سرقت می‌کنند، شایعه‌ای بیش نیستند

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/09/7154c19dcec946102d3f03f9e717a19e.jpg

سخنگوی مخابرات ایران شایعات مبنی بر سرقت اطلاعات از طریق برخی از تماس‌های خاص را تکذیب کرد.

فعالیت شهرداری تهران در شهرری ممنوع می شود
وی گفت: به محض معرفی شدن شهردار شهرری، هرگونه فعالیت شهرداری تهران در شهرری ممنوع و غیرقانونی محسوب شده و با آن برخورد قانونی صورت می گیرد.

تمام محلات منطقه یک مجهز به خانه سلامت شدند
کارشناس اداره سلامت گفت: ر منطقه یک ۲۶ خانه سلامت وجود دارد و هر محله مجهز به یک خانه سلامت است که در آنها برنامه های فرهنگی، آموزشی و بهداشتی اجرا می شود.

اولین نشست مراکز ازدواج و تحکیم خانواده برگزار می شود

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/09/9dc023911e154491378c1423aa97c18a1.jpg

مدیر گروه مشاوره و خدمات روان شناختی وزارت ورزش و جوانان از برگزاری اولین نشست مراکز ازدواج و تحکیم خانواده در ۹ مهرماه خبر داد.

نمایشگاه ایپاس فاقد تحول جدیدی است
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیس ایمنی و امنیت فاقد تحول جدیدی به نسبت سال های گذشته است.

عماد مغنیه، چمران جنبش حزب الله بود
عماد مغنیه چمران جنبش حزب الله بود و هر یک از جوانان حزب الله به اندازه یک لشکر رژیم صهیونیستی برای او اهمیت داشت.

پایان بزرگترین پروژه توسعه شبکه معابر شمال شهر پایتخت
شهردار منطقه یک گفت: بزرگترین پروژه توسعه شبکه معابر شمال پایتخت حد فاصل خیابان شریعتی تا ابتدای تقاطع شعید بازدار و شهید لواسانی به خط پایان رسیده و آماده بازگشایی شد.

ایجاد اشتغال موثر با اختصاص اعتبارات ویژه استانی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان گفت: با اختصاص اعتبارات ویژه استانی و حمایت بیش از پیش مسئولان امر می توان در آینده ای نزدیک شاهد رفع مشکلات و ایجاد اشتغال موثر در سطح استان باشیم.

نخستین یادواره شهدای زن شهر تهران برگزار شد
نخستین یادواره شهدای زن با عنوان همپای حماسه با حضور لاله افتخاری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و بسیجیان و خانواده های شهدا در فرهنگسرای اشراق عصر روز گذشته برگزار شد.

تجمل گرایی آفت ازدواج های امروزی
تجمل گرایی در ازدواج به عنوان یک پدیده ضد اجتماعی مطرح بوده و همیشه به عنوان یک آفت جدی مانع ازدواج های پایدار و مناسب می شود.

باز هم واژگونی پراید
رئیس پلیس راه های کنترل کشور گفت: این بار هم پرایدی واژگون شد اما خوشبختانه کشته نداشته است.

نبود استاندارد مشخص به یک زنجیره تبدیل شده است
شهربازی مکانی مفرح و شاد برای کودکان و نوجوانان است که می خواهند ساعاتی را در این مکان ها به شادی سپری کنند، از این رو این مراکز همواره به عنوان یکی از مکان های شلوغ و پرطرفدار مطرح بوده و هست.

ثروت دلیل برخوشبختی انسان ها نیست
تابه حال در شهر با مناظری چون ساختمانهای شیک در کنار خانه هایی کلنگی و در خیابان ها ماشین های مدل پایین را در کنار ماشین های آخرین سیستم دیده اید که هر یک از آنان خبر از فاصله طبقاتی در جامعه می دهد.

تجرد زنان و مردان امروزی به راحتی به وقوع می پیوندد
در هم صحبتی با زنان و مردان در شهر این نکته در آن یافت می شود که هنوز بعد از گذر ۳۰ بهار از عمرشان هنوز هم مجردند و خانواده ای برای خودشان تشکیل نداده اند که هر یک از آنها برای خود یک دنیا حرف دارند.

مهمترین فایده توکل، زندگی در زمان حال است
بحث توکل در زندگی انسانها به شرایط سخت و آسان بودن مرتبط نمی شود و هیچ گاه به مسائل زندگی ربطی ندارد و با زندگی کردن ما توکل کردن و اعتماد به خدا در وجود ما نقش اساسی می یابد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.