مریم کاویانی و اکبر عبدی در شبکه جهانی سحر

حضور “مریم کاویانی” بازیگر سریال “شکرانه” در برنامه این هفته “ما و شما” سیمای کردی و پخش فیلم تلویزیونی “سفر بخیر” با بازی اکبر عبدی از سیمای آذری، برنامه هایی است که شبکه جهانی سحر برای یکشنبه این هفته بینندگان خود در نظر گرفته است.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، مریم کاویانی، بازیگر مجموعه تلویزیونی “شکرانه” میهمان برنامه این هفته “ما و شما” سیمای کردی است.
“مریم کاویانی” از شکرانه می گوید
به گزارش روابط عمومی شبکه جهانی سحر، “مریم کاویانی” بازیگر نقش مریم در مجموعه تلویزیونی “شکرانه” که در ایام ماه مبارک رمضان از سیمای کردی این شبکه بین المللی پخش می شود، از تجربه بازی در این کار مناسبتی با بینندگان برنامه “ما و شما” سخن می گوید.
“ما و شما” به تهیه کنندگی مصطفی سیفی، یکشنبه هر هفته ساعت ۲۲:۰۰ به وقت تهران به مدت ۴۰ دقیقه به طور زنده از سیمای کردی پخش می شود و پخش گزارش مردمی از اربیل عراق و گزارش پشت صحنه برنامه های سیمای کردی از دیگر آیتم های آن است.

“سفر بخیر” در سیمای آذری
بر اساس این گزارش، فیلم تلویزیونی “سفر بخیر” یکشنبه ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران به مدت ۹۰ دقیقه از سیمای آذری شبکه سحر پخش می شود.
فرناز مرام خواه ترجمه متون این فیلم و الادا انزابی نژاد ویراستاری آن را بر عهده داشته اند و  صداپیشگانی همچون ونوس محسن زاده، سعید بحرالعلومی، محمدعلی نوروش، الادا انزابی نژاد، رضا سخن ور، شهباز دولت نژاد، فرزانه شهیدی، یوسف نوعی و معصومه چابک به گویندگی در آن پرداخته اند.
صدابرداری دوبله این فیلم تلویزیونی نیز بر عهده صادق صبور بوده است.
فیلم تلویزیونی “سفر بخیر” به تهیه کنندگی و کارگردانی داریوش مؤدبیان محصول شبکه ۲ سیما است و داستان فردی به نام اکبر آقا را روایت می کند که در یزد شیرینی پزی دارد و از ترس دردسرهای بچه دار شدن، تن به ازدواج نمی‌دهد. در صورتی که برادر کوچکش اصغر آقا در اصفهان دارای همسر و چند فرزند قد و نیم قد است تا اینکه …
اکبر عبدی، حمیده خیرآبادی، پروین سلیمانی، داریوش اسدزاده، زیبا نادری، مهری ودادیان، محمد ورشوچی، روح ا… مفیدی، پری کربلایی و قدرت ا… ایزدی در این فیلم تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته‌اند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.