مرکز اطلاع‌رسانی‌ فلسطین هک شد

۰۲م آذر ،

در راستای ممانعت از انتشار یافتن خبرها جنگ هفت روزه علیه غزه و بازتاب شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی در این جنگ، پایگاه اینترنتی‌ مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین هدف هکرهای صهیونیستی قرار گرفت.

مسوول بخش خبر فارسی پایگاه اینترنتی مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین وابسته به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس بیدار ی اسلامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اعلام این گفت:‌ از اولین ساعت‌های آغاز جنگ هشت روزه غزه، مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین هدف شدیدترین حملات سایبری قرار گرفت و این مساله سبب کندی در روند به روزرسانی پایگاه اینترنتی‌های مرکز شد، اما از دیشب که خبر پیروزی مقاومت غزه و در راس آن جنبش مقاومت اسلامی حماس چون صاعقه‌ای بر پیکره بی جان رژیم صهیونیستی فرود آمد،‌ حملات سایبری به مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین به اوج خود رسید و همین امر سبب توقف فعالیت‌های بعضی بخش‌های این مرکز به وی‍ژه بخش‌های فارسی، عربی و انگلیسی شد.

وی با بیان این که دشمن صهیونیستی تلاش می‌کند با این اقدام خود مانع اطلاع عموم مردم از جنایت‌ها و شکست‌ خفت‌بارش در جنگ غزه شود، تاکید کرد: بخش فنی پایگاه اینترنتی در تلاش می باشند تا این حملات را دفع کنند و ان‌شاءالله انتظار می‌رود که این پایگاه اینترنتی از امروز (پنجشنبه) فعالیتش را از سر بگیرد.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند تا با هدف قرار دادن دفاتر شبکه‌های خبری در غزه، هک کردن پایگاه اینترنتی‌های مقاومت بر فعالیت‌های تروریستی و جنایاتش سرپوش گذاشته و به این واسطه مانع از اطلاع افکار عمومی جهان از حوادث و جنایات این رژیم در فلسطین به ویژه غزه شود.

اقدام هکرهای صهیونیستی علیه پایگاه اینترنتی مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین در حالی است که آنها تا کنون سعی کرده‌اند تا در فعالیت پایگاه اینترنتی‌ها و پایگاه‌های خبری دیگری چون فلسطین الیوم، شبکه های الاقصی، القدس و گردان های شهید عزالدین قسام اختلال ایجاد کنند.

مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین به هشت زبان زنده دنیا به صورت شبانه روز آخرین تحولات و خبرها سرزمین‌های‌ اشغالی‌ فلسطین را به اطلاع مردم جهان می‌رساند. این مرکز با توجه به این که به منبع موثق در انتشار یافتن حقایق فلسطین تبدیل شده است، بارها هدف حمله هکرهای‌ صهیونیستی از جمله در جریان جنگ ۲۲ روزه قرار گرفته است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.