مرکز تماس با مشتریان سایپا افتتاح شد

مرکز تماس با مشتریان سایپا افتتاح شد

عصر خودرو : نخستین مرکز تماس جامع و یکپارچه مشتریان با بکارگیری از مدرن‌ترین فن‌آوری‌ها و فرایندهای طراحی شده توسط کارشناسان داخلی در گروه خودروسازی سایپا افتتاح شد.

به نقل از سایپا نیوزرضایت مشتریان و ایجاد وفاداری در آنها، ارتقا و تسهیل مجدد فرایندهای تجاری گروه، افزایش سرعت پاسخگویی به مشتریان، ارتقای کیفیت پاسخگویی به مشتریان، سهولت دسترسی مشتریان به شرکتهای گروه از جمله ویژگی های مرکز تماس جامع و یکپارچه مشتریان ذکر شده است. مرکز تماس یکپارچه گروه خودروسازی سایپا با ویژگی هایی از قبیل چندرسانه ای بودن جهت دریافت و ثبت و پیگیری کلیه امور مشتریان سایپا، پاسخ گویان آزموده و آموزش دیده جهت پاسخگویی به مشتریان، ایجاد دبیرخانه حرفه ای و جامع در سطح گروه جهت پیگیری و حل مشکلات مشتریان، طراحی و مهندسی فرایندسازی کلیه امور مشتریان جهت بالابردن کارایی، اثربخشی، و بازدهی پاسخگویان و به کارگیری مدرن ترین فناوری های سخت افزاری، نرم افزاری، شبکه های اطلاعاتی و مخابراتی فعالیت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، حذف فرایندهای موازی، جلوگیری از تعدد پروندهای شکایتی در سطح گروه، جاری سازی مدیریت فرایند یکپارچه در سطح فرایند تجاری گروه، افزایش حس تعهد در میان سازمان و کارکنان، یکپارچه سازی کانال های ارتباط با مشتریان و تسهیل فرایندهای تجاری و ارتقای سوددهی از دستاوردهای این مرکز خواهد بود.

همچنین افزایش رضایت مشتریان و ایجاد وفاداری در آنها، ارتقا و تسهیل مجدد فرایندهای تجاری گروه، افزایش سرعت پاسخگویی به مشتریان، ارتقای کیفیت پاسخگویی به مشتریان، سهولت دسترسی مشتریان به شرکت های گروه از جمله ویژگی های مرکز تماس جامع و یکپارچه مشتریان ذکر شده است.

سه شنبه ۲۰ تیر   ۱۴:۱۸


منبع:عصرخودرو

تا این لحظه ۹نظر ثبت شده
  1. ناصر.احمدی:

    ۰۹۱۳۶۴۶۳۶۱۸
    من برج ۱۱ سال ۹۵ ۱۱۱ثیت نام کردم تحویلش برج ۲ بوده .نمایندگی قاسمیان
    اصفهان .اما الان نزدیک دوماه پیگیر هستم برا تحویل اما جواب درست نمیدهند .شما مسولین سایپا که فقط هنر پول گرفتن داریند .
    حداقل ماشینتون را به موقع تحویل بدیند .خجالت بکشیند واقعا .بیخود نیست مردم میرند ماشین چینی میخرند اونم تحویل یک روزه .
    اگه مدیریت بلد نیستیند جمش کنید .

  2. ناصر ستاریان:

    ۰۹۱۳۶۴۶۳۶۱۸

  3. سعید احمد پور حاتمی نام:

    سلام من الان چهار ماه است که یه پراید صفر خریدم از نمایندگی فروش سایپا آقای داداش کریمی بناب پول کارت نارنجی رو از من گرفتن به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان من الان چهار ماه که بهشون هر وقت میگم یه بهونه چیزی پیدا مکنن مگین یه بار مگن کارخانه کارت نارنجی نمیده یه بار مگن ماشینو بیمه بدنه کردن الان هم نه پول آدمو برمیگردونن و نه بیمه بدنه میدن و نه خدماتی ارائه میدن منم نمدونم دیگه چه کار کنم آیا کار خانه واسه من جواب درست و حسابی داره که بده یا نه

  4. حاتم:

    سلام من درتاریخ۹/۲/۱۳۹۵آخرین پول یعنی بعدازدعوت نامه کامل دادم قول یک ماه تحویل وحتی خودنمایندگی گفتندشایدکمترازیک ماه تحویل دهیم ولی تالار اریک ماه گذشت هیچ جوابی نگرفتم ومیگن معلوم نیست کی تحویل دهیم وماشین دوگانه کم داریم حالا نه پول مارامیدن ونه ماشین ماندیم کجا شکایت کنیم

  5. محرم حیدرزاده:

    دهه فجر سال گذشته برای تیبا ۲ تحویل اردیبهشت ثبت نام کردم. خودرو را تیرماه دادند و یک ماه جریمه تاخیر حساب کردند ولی هنوز بعد از ۷ ماه خبری نیست؟!!؟؟؟!
    ۰۹۱۴۱۴۹۷۳۳۸ شماره سند ۱۹۴۰۶۶۵۶۸ ۹۴/۴/۱۴

  6. علی مومنی:

    بنده درتاریخ ۹۳/۱۱/۲۵درنمایندگی آقای صدیقی صفا کرمانشاه ثبت نام پراید اس ای۱۳۱با تحویل ۱۵روزه نموده تاکنون خبری از فاکتور شدن نیست چون بنده کارمند شیفتی هستم میخواهم قبل از نوروز به مسافرت بروم خواهشاتکلیف بنده را روشن کنیدآیا قبل از سال جدید تحویل می دهید یا خیر .متشکرم (شماره پذیرش:۶۴۲۹۸۱۲شماره همراه:۰۹۱۸۳۳۷۷۲۵۶)

  7. مهدی هاشمی:

    من در تاریخ ۹۲/۱۰/۱۷ یک پراید ۱۳۱ از نمایندگی سایپا جعفر دل افکار شیراز تحویل گرفتم بعد چند روز با ۱۵۰۰ کیلومتر کار کرد چراغ ABSآن روشن شد به نمایندگی سایپا در افکار مراجعه کردم از ساعت ۳ تا ۶ بعداز ظهر الاف شدم و فقط گفتند که از چرخ راننده سمت چپ است به هر جا هم که مراجعه می کنم می گویند که بر همان جایی که ماشین را خریدی

  8. lpln sv,vd:

    سلام حواله تیبا داشتم بعد سه چهارماه دعوت نامش آمد ولی متاسفانه بنا به دلایلی در تاریخ مقرر نشد که الباقی مبلغ رو واریز کنم و یک روز دیرتر شد که الان شرکت سایپا میگه باید صبر کنی تا یکماه دیگه شاید دعوتنامه مجدد بیاد . واقعا این درسته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  9. ناصر قدیمی:

    با سلام اینجانب ناصر قدیمی دقیقاً در تاریخ ۳۰ شهریور ۹۲ یک خودروی پراید ۱۳۱SE ثبت نام کردم به امید تحویل ۳۰ روزه نگو که از تاریخ پذیرش ۳۰ روز محاسبه می شود که هیچ اطلاع رسانی در موقع ثبت نام نشد و گفتند که ۱۰ مهر پذیرش شده و از الان ۳۰روزه میدن اکنون که ۱۱ آبان هستش رفتم ماشین تحویل بگیرم میگن شرکت ماشین نداره و باید به زور یا ۵۰۰ یا ۱۳۰۰ بدی تازه قولم نمیدیم که چند روزه تحویل بگیری این است عدالت و جلب نظر مشتری ..!!!!!!!!!! می گم تعد شما کجاست؟ براحتی میگن که کی به تعهد خودش عمل می کنه که ما کنیم!!!!!!!!!!!! مگه جز اینه که تعهد ما دادن پول و تعد شما مثلاً دادن جنس با کیفیت و ارزانه که خوب عملاًچنین نیست ولی حداقل زمانبندی رو رعایت کنید. و این تاخیر چگونه محاسبه می شود چطوره حقه شما حقه ولی واسه ما…………!!!!!!!!!و اگر یک روز قسطی عقب بیفتد شما دیر کرد نمی گیرید ما از کی باید دیر کرد بگیریم به کجا شکایت کنیم و در کل هیچی از این همه زمانی که من برای تایپم گذاشتم هم مسلماً و قطعاً عاید بنده نخواهد شد ولی خدایی هم هست.آخه این یعنی چی شما ۵۰روز پول رو از مردم میگیرین مگه میخواین bmw درست کنین که این همه زمان ببره پول رو گرفتین کالا نمیدین این با چه منطقی جور در میاد؟؟؟؟؟؟ البته ایران اسلامی این چیزا عادی شده اگه باهاتون برخورد بشه و موظف به پرداخت غرامت حتی به خاطر یک روز بشین به خودتون میاین که اگه ماشین ندارین ثبت نام نکنین و پول مردم رو ۵۰ روز نگه ندارین بدشم بگین که برو هر کاری میخوای بکن من که یک مهندس مملکت هستم با عقل و منطقم سازگار نیست البته عین این متن رو واسه سازمان بازرسی و البته ۲ خبرگزاری هم میل کردم شاید همه آگاهی از حق و حقوقشون رو نداشته باشن شما که نباید سوء استفاده کنید اگه هم دیر کردی بوده با پوزش و در جهت رضایت بربیاید نه اینکه بگین برو هر کاری میخوای انجام بده شاید هنوزگوشی برای شنیدن باشه.اینم شمارم ۰۹۱۲۷۸۸۶۲۰۶ باز با تمام ناملایمات و بدی های که بهم شده از اونجایی که حقم ضاییع شده ولی بازم خواهش می کنم در کل این کارها رو نکنید و به تعهدات خودتون پایبند باشید و از خدا و غضب مردم بترسید.

    کد پیگیری شکایت درسازمان بازرسی کل کشور ۳۶۷۳۵۶۵۵۸
    رهگیری شکایت در سازمان حمایت:۱۰۵۳۲۹۴۳۸۵
    کد پیگیری شکایت در مثلاًانتقادات سایپا bbcb06c5deb56e0e16bede

    ۱۲۶۷ee6e6a43c6809b7f15 کد پیگیری شکایت در مثلاًانتقادات سایپا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.