مرکز خریدی در وب پایگاه اینترنتی ای مالز

۲۱اردیبهشت،

سایت ای مالز یک مرکز خربد مجازی برای خرید بهتر در اینتزنت می باشد.درحقیقت این پایگاه اینترنتی بهترین گزینه قیمتی یک محصول خاص را به شما ارائه می کند و شما می توانید با مراجعه به فروشگاه الکترونیکی معرفی شده خرید خود را انجام دهید.

شما می توانید در صفحه مختص به هر محصول مشخصات فنی و ظاهری،  نظرات کاربران، بررسی های تخصصی و نمودار تغییر قیمتش را ملاحظه کنید.شما می توانید به راحتی موجودیت جنس مورد نظرتان را بررسی کرده و آن را از یکی از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید.

برای خرید در ای مالز کافی است که در این پایگاه اینترنتی عضو شوید و اطلاعات خود را کامل کرده و سفارش خود را ثبت کنید.سپس برای پرداخت وجه محصولی که می خواهید خریداری کنید، می توانید از طریق دستگاه خود پرداز وجه را کارت به کارت کرده و اطلاعات پرداختتان را وارد قسمت اطلاعات پرداخت کرده و خرید خود را انجام دهید و همچنین می توانید از طریق پرداخت حظوری اقدام  نمایید.البته این روش برای خرید از داخل خود ای مالز می باشد و برای خرید از فروشگاه های مرتبط باید همین مراحل را تکرار کرده و اطلاعات پرداخت خود در فروشگاه مرتبط وارد کنید.

در قسمت نمودار قیمتی، شما می توانید نوسان قیمتی محصول مورد نظرتان را در چند فروشگاه اینترنتی ملاحظه کنید.این نمودار ها دارای بازه های زمانی گوناگونی می باشد.

محصولات موجود در این وب پایگاه اینترنتی شامل تلفن همراه، لپ تاپ، تبلت، پخش کننده دیجیتال،تلویزیون، لوازم جانبی الکترونیکی، لوازم خانگی، دوربین عکاسی و لوازم پزشکی و سلامتی می باشند.

یکی از جالبترین بخش های این وب پایگاه اینترنتی لیست قیمت آن بوده که به صورت چهار ساعت،یک بار بروز رسانی می گردد.چیدمان محصولات به ترتیب صعود قیمت از بالا به پایین می باشد و در همان جدول شما می توانید به نمودار مقایسه قیمتی فروشگاه ها هم دسترسی داشته باشید.در این پایگاه اینترنتی قسمتی وجود دارد که در آن خبرها روز تکنولوژی ثبت می گردد.

اگر شما دارنده یک فروشگاه اینترنتی هستین به راحتی می توانید پایگاه اینترنتیتان را در ای مالز ثبت کنید. این پایگاه اینترنتی برای این بوجود آمده که هم یک فضای رقابتی ایجاد و هم سطح قیمت های فروشگاه های مختلف را تعدیل بخشد.

این پایگاه اینترنتی در آینده می تواند محصولات بیشتری را تحت پوشش قرار دهد و همچنین فروشگاه های حقیقی ای که دارای فروشگاه مجازی می باشند را در لیست فروشگاه هایش قرار دهد.

پیشنهاد می‌شود بخوانید:

آی کلاب
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.