مرکز خرید تولیدات دانشجویی راه‌اندازی شود

۱۵م آذر ،

49-67.jpg

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: باید با راه اندازی مرکز خرید تولیدات دانشجویی، دانشجو را ترغیب به کار کرد و این موضوع در بحث اقتصاد مقاومتی بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه گیلان، غلامرضا ملک علیپور در نشستی با روسای فرهنگی دانشگاه های گیلان با موضوع ۱۶ آذر و اقتصاد مقاومتی که در سازمان بسیج دانشجویی استان برگزار کرد، با اشاره به اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی با اقتصاد ریاضتی و انقباضی تفاوت دارد و اقتصاد مقاومتی یک فرصت است و نباید در دانشگاه ها به یک تهدید تبدیل شود.

وی در خصوص بکارگیری دانشجویان فارغ التحصیل گفت: در این خصوص باید دانشجو محور عمل کرد؛ زیرا تشکل بسیج دانشجویی از شبکه ای ترین و مهم ترین تشکل هاست.

وی تصریح کرد: باید با راه اندازی مرکز خرید تولیدات دانشجویی، دانشجو را ترغیب به کار کرد و این موضوع در بحث اقتصاد مقاومتی بسیار مهم است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان افزود: مقوله فرهنگ را باید در بحث اقتصاد مقاومتی جدی گرفته شود؛ یعنی با پول اندک طوری فرهنگ سازی شود که درست مصرف شود.

در ادامه ملک علیپور گزارش کوتاهی از برنامه های سازمان بسیج دانشجویی از قبیل آموزش مهارتی تشکیلاتی با حضور ۶۰۰ دانشجو در دانشکده پرستاری شرق گیلان در لنگرود، آموزش دوره روایتگری با حضور ۱۵۰ نفر از دانشجویان و دوره طرح ولایت استانی با حضور بیش از ۲۰۰ از دانشجویان در اردوگاه هفتم تیر رامسر و برگزاری یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه آزاد لاهیجان ارائه داد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.