مرکز درمانی هنرمندان و خبرنگاران افتتاح شد

جام جم آنلاین: مرکز درمانی ویژه هنرمندان و خبرنگاران روز چهارشنبه با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیمارستان شهید رجایی تهران افتتاح شد.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد حسینی امروز در حاشیه افتتاح این مرکز درمانی، هدف از راه اندازی این مرکز را برطرف کردن مسئله دغدغه درمانی هنرمندان و خبرنگاران عنوان کرد و افزود: با هماهنگی و تمهیدات بعمل آمده از سوی وزارت بهداشت و درمان این وزارتخانه علاوه بر این مرکز درمانی، بیمارستان های حضرت رسول اکرم(ص) و بیمارستان هاشمی نژاد نیز برای سایر پیگیری ها و انجام امور درمانی هنرمندان درنظر گرفته شده است که کادر پزشکی بیمارستان با تشکیل پرونده درمانی و بنا به تشخیص آنها بیماران به سایر مراکز درمانی معرفی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: البته در حال حاضر نیز در بیمارستان های مختلف به هنرمندان توجه و رسیدگی می شود اما قرار بر این است که در این مرکز اختصاصی خدمات ویژه به امور درمانی هنرمندان کشور ارائه شود.

حسینی یادآور شد: از این پس نماینده ای از وزارت ارشاد در این مرکز درمانی مستقر می شود که در صورت مراجعه هنرمندان با هماهنگی اقدامات لازم برای درمان آنها بعمل خواهد آمد.

با حضور دکتر سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانم دکتر مرضیه وحیددستجردی، جمعی از معاونین، مشاورین وزارت ارشاد و جمعی از هنرمندان عرصه سینما، تئاتر، موسیقی، تجسمی و سایر حوزه های هنری، مرکز درمانی ویژه هنرمندان در بیمارستان شهید رجایی تهران آغاز به کار کرد. 


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.