مرکز درمان سرطان ویژه نیروهای مسلح با حضور سردار دهقان افتتاح شد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

مرکز درمان سرطان ویژه نیروهای مسلح در بیمارستان محب کوثر صبح امروز همزمان با ولادت دخت نبی اکرم(س) و با حضور سردار دهقان و مسئولان ذیربط افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امینتی باشگاه خبرنگاران، آیین افتتاح مرکز درمان سرطان ویژه نیروهای مسلح در بیمارستان محب کوثر در روز مبارک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) افتتاح شد.

در این مراسم سردار حسین دهقان، وزیر دفاع سردار فتحیان رئیس اداره بهداشت و درمان نیروهای مسلح سردار دقیقی رئیس سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، دکتر اعتمادیان از اعضای هیئت امنای بیمارستان محب و امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی‌پور مدیرعامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح حضور داشتند.

امیرسرتیپ دوم فرشاد نجفی‌پور مدیرعامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح در این مراسم اظهار داشت: بحث درباره تشکیل این مرکز سرطان حدود ۴ سال پیش شروع شد که درباره بحث سونامی سرطان بود لذا کارگروهی تشکیل دادیم و همه کسانی که در نیروهای مسلح در این رابطه حضور داشتند را در این زمینه به کار گرفتیم.

وی افزود: از سردار دقیقی و سردار فتحیان در این باره کمک خواستیم که ایشان بزرگان بهداری نیروهای مسلح را بسیج کرده و درستاد کل نیروهای مسلح اساسنامه‌ای را که کارگروه نوشته بود را به تصویب رساند.

امیر نجفی‌پور تصریح کرد: بعد از آنکه مرکز اولیه در حصارک افتتاح اولیه شد و شیمی‌درمانی در آنجا انجام شد اما متاسفانه این ادامه نیافت سپس انتخاب خوبی به نام بیمارستان محب به وجود آمد که ما با این بیمارستان در میدان ونک قرارداد داشتیم.

وی ا فزود: بیمه‌شدگان ما شدیدا از عملکرد این بیمارستان ابراز رضایت می‌کردند و کیفیت درمانی محب در مقایسه با مراکز غیردولتی یعنی خصوصی بسیار خوب است زیرا پایین‌ بودن امنیت بیمار و برخی نگرانی‌ها در برخی بیمارستان‌های خصوصی وجود داشته است.

مدیرعامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح تصریح کرد: این موضوع باعث شد بر روی محب فکر کنیم و اگر تاکنون خرید راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح برای دارو بوده است در اینجا خرید راهبردی خدمت مطرح شد و برای اولین بار توانستیم این کار را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه با بیمارستان محب وارد بحث شدیم و به توافق رسیدیم لذا ظرفیت محب فراهم بود و این خیر کثیر در روز ولادت حضرت کوثر (س) به نام محب کوثر فراهم شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.