مرکز ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی مکان یابی شد

۴ م دیماه ،

معاون سیاسی،امنیتی و انتظامی فرماندار کرج از مکان یابی مرکز غربالگری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در کلانشهر کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز،سید شکرالله افتخاری با بیان این مطلب اظهار داشت: ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی یکی از مهمترین محورهای در دست اقدام فرمانداری است که با برگزاری جلسات مرتب و با همکاری شهرداری کرج و سایر دستگاه ها از جمله کمیته امداد حضرت امام(ره) و بهزیستی شهرستان عملیاتی شده است.
*استقرار مرکز ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در منطقه یک شهرداری کرج
این مسئول با اشاره به اینکه مرکز ساماندهی و غربالگری آسیب دیدگان اجتماعی در منطقه یک شهرداری کرج مستقر شده است، خاطر نشان کرد: با توجه به گستردگی جغرافیایی شهرستان کرج و همچنین آمار رو به رشد مهاجرت های بی رویه از سایر شهرها و شهرستان های کشور با این معضل مواجه هستیم که امید می رود با اتخاذ تدابیر لازم از سوی مسئولان شاهد کاهش این روند در این شهرستان به ویژه کلانشهر کرج باشیم.
معاون سیاسی،امنیتی و انتظامی فرماندار کرج در ادامه سخنان خود با مثبت ارزیابی کردن اقداماتی صورت گرفته به واسطه کاهش حضور اشخاص متکدی در مرکز استان،یادآور شد: خوشبختانه به واسطه تعامل و همکاری مطلوب میان دستگاه های مختلف از جمله نیروی انتظامی،شهرداری و دادگستری اقدامات مناسبی صورت گرفته که قابل تقدیر است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.