مرکز علمی کاربردی هلال احمر خراسان جنوبی تجهیز می‌شود

دبیر کل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از مرکز علمی و کاربردی هلال احمر بازدید کرد و ۱۵۰ میلیون ریال برای تجهیز این مرکز اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، ظاهر رستمی در این بازدید، با تقدیر از افزایش ۳۰۰ درصدی جذب دانشجو در مرکز علمی و کاربری جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، گفت: با توجه به عملکرد خوب این مجموعه در سال ۹۱ بیش از ۱۵۰ میلیون ریال در هفته جاری به این مرکز اعطا خواهد شد.

وی افزود: با ایجاد مراکز علمی و کاربری در سطح استانها، امسال ۱۲ هزار دانشجو در بخش امدادرسانی در این مراکز در حال تحصیل هستند.

عباس نژاد سرپرست مرکز علمی و کاربردی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نیز با اشاره به افزایش دانشجو در سال ۹۱ گفت: تعداد دانشجویان در این مرکز در سال ۹۰، ۵۰ نفر در بخش امداد و سوانح بوده که این تعداد در مهرماه ۹۱ به ۱۲۰ نفر در بخش امداد و سوانح به صورت ترمی و ۳۰ نفر به صورت پودمانی رسیده است.

دبیر کل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران همچنین از مجتمع دانش آموزی بیرجند بازدید کرد و از اختصاص ۱۰ دستگاه رایانه به مجتمع دانش آموزی قاین و بیرجند خبر داد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.