مرگ دردسرساز جوان بیمار

حادثه > داخلی– گروه حوادث:
اعضای یک خانواده وقتی با خودکشی پسر بیمارشان روبه‌رو شدند برای حفظ آبرویشان تصمیم گرفتند ماجرا را سرقتی خونین جلوه دهند.

بامداد چهارشنبه گذشته صدای شلیک چند گلوله سکوت یکی از محله‌های جنوب اصفهان را در هم شکست. ماجرا به پلیس گزارش شد و وقتی مأموران در محل تیراندازی که یک خانه ویلایی بود حضور یافتند، با جسد غرق خون پسر جوانی روبه‌رو شدند. پسر جوان که صادق نام داشت بر اثر اصابت دو گلوله به سینه‌اش، جانش را از دست داده بود و پوکه‌هایی که در محل حادثه پیدا شد، نشان می‌داد که گلوله‌ها از یک اسلحه کلاشینکف شلیک شده است. با شروع تحقیقات مأموران به بازجویی از اعضای خانواده‌ قربانی دست زدند. آنها گفتند که ساعت دو بامداد با شنیدن صدای شلیک دو گلوله از خواب پریده‌اند و وقتی خود را به حیاط رسانده‌اند، متوجه شده‌اند که دزدان پسرشان را از فاصله چند متری به ضرب گلوله به قتل رسانده و سپس پا به فرار گذاشته‌اند.

اظهارات خانواده مقتول در حالی بیان می‌شد که در بررسی‌های انجام شده توسط متخصصان تشخیص هویت آگاهی مشخص شد گلوله‌هایی که به صادق اصابت کرده از فاصله‌ای بسیار نزدیک شلیک شده است. این اطلاعات با آنچه خانواده صادق می‌گفت کاملاً مغایرت داشت و به همین دلیل مأموران به این خانواده مشکوک شدند. آنها برای پی بردن به حقیقت به بازجویی از خانواده صادق پرداختند. هر یک از آنها روایت متفاوتی از نحوه مرگ صادق بیان می‌کردندامادرحالی‌که حدود هفت ساعت از حادثه گذشته بود، سرانجام برادر صادق لب به اعتراف گشود و مدعی شد که برادش خودکشی کرده است.

او گفت: برادرم از سال‌ها قبل به بیماری روحی و روانی مبتلا بود. حتی بستری کردن او در بیمارستان هم کارساز نبود و او در این مدت چندین بار اقدام به‌خودکشی و خودزنی کرده بود. شب حادثه، وقتی با شنیدن صدای شلیک گلوله از خواب پریدیم، صادق را دیدیم که در حیاط خانه لوله اسلحه را روی سینه‌اش گذاشته و با شلیک دو گلوله دست به‌خودکشی زده است . از آنجا که خبر خودکشی برادرم آن هم با اسلحه گرم آبروی خانواده مان را بین همسایه‌ها می‌برد، همگی تصمیم گرفتیم وانمود کنیم که او به‌دست سارقان کشته شده است.

به همین دلیل اسلحه را در محلی مخفی کردیم و به پلیس گفتیم که دزدان دست به قتل برادرم زده‌اند. با اعترافات پسر جوان، مأموران سلاح کلاشینکف را در اختیار آزمایشگاه جنایی قرار دادند و با توجه به آثار خون، اثر انگشت به‌جامانده روی ماشه و بررسی زاویه شلیک گلوله به این نتیجه رسیدند که پسر جوان دست به‌خودکشی زده است. سرهنگ حسین زاده، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان این خبر گفت: پرونده این حادثه پس از تحقیقات تکمیلی با عنوان خودکشی در اختیار مرجع قضایی گرفت.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.