مرگ دلخراش و غم انگیز دو کودک در استخر

طی سالهای اخیر به دلیل عدم حصارکشی استخرهای کشاورزی حوادث ناگواری در کرمان روی داده است که در آخرین مورد روز گذشته دو کودک ۵ و ۶ ساله در یکی از این استخرها جان باختند.
— – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – —
ممتازنیوز: طی سالهای اخیر به دلیل عدم حصارکشی استخرهای کشاورزی حوادث ناگواری در کرمان روی داده است که در آخرین مورد روز گذشته دو کودک ۵ و ۶ ساله در یکی از این استخرها جان باختند.

طی روزهای اخیر با شدت گرفتن گرمای بی سابقه در شهر کرمان مردم برای تفریح در آخر هفته به سمت روستاهای خوش آب و هوای کرمان روانه می شوند اما اینکه تا چه میزان امکانات گردشگری در این مناطق مهیا است به یکی از چالشهای اصلی در بخش گردشگری تبدیل شده است.

عدم وجود امکانات تفریحی موجب حضور گسترده مردم در روستاها به خصوص در فصل تابستان می شود از سوی دیگر به دلیل خشکسالی طی سالهای اخیر کشاورزان به احداث استخرهای ذخیره آب روی آورده اند اما متاسفانه اکثر این استخرها در مناطق گردشگری فاقد هر گونه حصار و یا تابلوی هشدار هستند و همین امر طی سالهای اخیر موجب غرق شدگی در این استخرها شده است که در آخرین مورد روز پنجشنبه تفریح یک خانواده کرمانی که در روستای سه کنج اتراق کرده بودند به عزا تبدیل شد.

دو کودک این خانواده در غفلت والدین خود در یکی از این استخرها سقوط کردند و جان خود را از دست دادند.
این دو خانواده که سرگرم صحبت و کارهای خود بودند متوجه غیبت فرزندانشان نشدند که منجر شد یک دختر و پسر بچه ۵ و ۶ ساله در استخر آب نزدیک محل استراحتگاه غرق شوند.

والدین این دو کودک زمانی که متوجه عدم حضور فرزندانشان شدند برای پیدا کردن آنان شروع به جستجو کردند که با جسد بی جان فرزندانشان روی آب مواجه شده و تفریحشان به عزا تبدیل شد.

در پی تداوم این حوادث نیروی انتظامی استان کرمان با توجه به وقوع چنین حوادث ناگواری در سال گذشته و امسال برای کودکان و نوجوانان، هنگام مسافرت یا تفریح پلیس به والدین توصیه کرد در این گونه مواقع حتی برای لحظه ای از فرزندانتان چشم بر ندارید.

هنگام سفر برای استراحت از توقف در لبه پرتگاه ها خودداری کرده و در حوالی رودخانه، استخرهای آب، جنگل و یا نقاط کوهستانی، کودکان خردسال خود را تنها رها نکنید.

به گزارش مهر، در صورت اصرار بچه ها برای بازی کردن، حتما یک نفر از بزرگترها آنان را همراهی کند تا شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۶۹ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۲۳ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , استخر, مرگ دلخراش, مرگ کودک


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.