مرگ غم انگیز زن وشوهر جوان در تکاب

دو روز پیش زن ۲۴ ساله تکابی بر اثر گاز گرفتگی در حمام منزل خویش پس از چندین دقیقه تلاش بی ثمر برای زنده ماندن دچار خفگی شد…

تکاب ، امیر خالق نژاد – زن وشوهر جوانی در شهرستان تکاب در جنوب آذر بایجان غربی  تنها بفاصله دو روز از هم یکی بر اثر گاز گرفتگی ودیگری بر اثر خودکشی جان خود را از دست دادند.

دو روز پیش زن ۲۴ ساله تکابی بر اثر گاز گرفتگی در حمام منزل خویش  پس از چندین دقیقه تلاش بی ثمر برای زنده ماندن دچار خفگی شد و جلوی چشمان دختر خردسالش جان باخت .

«‌ ناهید ـ ش »‌ در حالی که از عواقب نصب غیر مجاز  ،نامناسب وغیر اصولی آبگرمکن دیواری گازی در رختکن حمام منزلش بی خبر بود با کمبود شدید اکسیژن  هوا در داخل حمام  مواجه شد وحتی فریادهای دخترش نیز نتوانست وی را از مرگ نجات دهد.

گازهای حاصل از شعله های آبگرمکن گازی دیواری ونداشتن فضای مناسب برای تبادل هوا وکمبود اکسیژن ونیز نصب  غیر مجاز این آبگرمکن در محیطی بسته وفاقد تهویه مناسب عامل مرگ زن جوان اعلام شده است .

دو روز پس از این حادثه در حالی که دخترک خردسال تنها پشت وپناه خود را پدر داغدار خود می دید وهنوز شوک مرگ ناگهانی مادر در جلوی چشمانش  مانع از گریه او شده وبغض هایش در گلو خفته بود ، همسر ۲۶ ساله این زن جوان، پس از مراجعت به خانه از سر مزار همسرش، اقدام به خودکشی نمود ودخترک معصوم را  برای همیشه چشم به راه  گذاشت.

«‌ مقصود – م » که به شغل جوشکاری اشتغال داشت  از خالی بودن خانه اش پس از مراسم تدفین و ترحیم همسرش استفاده کرده وبا باز گذاشتن  عمدی شیر گاز خانگی  وخفگی در خواب به زندگی خود پایان داد.

این زن وشوهر جوان هر دو قربانی مستقیم وغیرمستقیم نصب غیر مجاز ،برخلاف مقررات وخارج از اصول فنی وسیله گاز سوز در محیطی غیر استاندارد و  بسته  شدند .

هفته گذشته نیز در شهرستان تکاب   یک زن باردار سی ساله  با جنین هشت ماهه اش پس از زمین خوردن در منزلش  جان خود را از دست داد.

 عصر ایران


۵۹۸٫ir

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. مهدي:

    از خوندن این مطلب بسیار متاثر شدم …….

  2. بهزادفايق:

    ﻛﺎﺭﺍﺷﺘﺒﺎﻫﻰ ﻛﺮﺩﻩ ﺧﻮﺩﻛﺸﻰ ﻛﻨﺎﻩ ﺩﺍﺭﻩ ﺩﺧﺘﺮﺵ ﺭﻭﺗﻨﻬﺎﻛﺬﺍﺷﺖ

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.