مرگ موتورسوار در تونل توحید/ ترافیک به وضعیت عادی بازگشت

سرهنگ سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات حادثه مرگ موتورسوار در تونل توحید گفت: ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه چهارشنبه یک دستگاه موتورسیکلت که از شمال به جنوب چمران در حال تردد بود بدون توجه به فرمان پلیس وارد تونل می شود که شاهد تصادف وی با خودروی ۲۰۶ بودیم.

وی ادامه داد: تغییر مسیر ناگهانی خودروی ۲۰۶ و برخورد آن با موتورسیکلت سبب می شود راکب به جدول برخورد کرده و در دم فوت کند.

سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه به دلیل تاخیر یک ساعت و نیمه پزشکی قانونی برای انتقال جسد شاهد ترافیک سنگینی در منطقه بودیم گفت: پزشکی قانون ساعت ۱۹ برای انتقال جسد به محل رسید که سبب شد بار ترافیکی محور شمال به جنوب  بزرگراه حکیم سنگین شده و بر تقاطع جلال آل احمد، پل گیشا – شیخ فضل الله، میدان توحید و تقاطع آزادی توحی تا میدان جمهوری شاهد بار ترافیکی پرحجمی باشیم.

به گفته وی در حال حاضر با تلاش نیروهای راهور ترافیک متعادلی در مسیر حاکم است.

سرهنگ  اسماعیلی با بیان اینکه در یک سال و نیم گذشته به دلیل نظارت پلیس هیچ گونه تصادفی ناشی از حضور موتور سیکلت در تونل توحید نداشتیم گفت: این حادثه به دلیل عدم توجه به توصیه پلیس و بعد از این مدت رخ داد.

وی با تاکید بر اینکه تردد هرگونه خودروی سنگین و موتور سیکلت در تونل های پایتخت ممنوع است گفت: نظارت در تونل توحید به دلیل طول بیشتر از تونل رسالت بیشتر و لحظه ای است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.