مرگ ناگوار کودک ۶ ساله + عکس

ممتازنیوز: کودک ۶ ساله‌ای که در بین درب اتوماتیک پارکینگ یکی از مجتمع های مسکونی در منطقه یاخچی آباد تهران گیر افتاده بود،متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده درگذشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس،ساعت ۲۰ و ۳۰دقیقه شب گذشته خبر مرگ دلخراش کودک ۶ ساله ای به ماموران کلانتری۱۳۰ نازی آباد اعلام شد که موضوع به سرعت در دستور کار آنان قرار گرفت.

به محض حصول خبر اکیپی از ماموران گشت فوریت های پلیسی۱۱۰فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به محل حادثه که در یکی از مجتمع های مسکونی واقع در محله “یاخچی آباد،میدان وصال، خیابان بهمنیار بود، مراجعه و تحقیقات خود را در رابطه با صحت و سقم موضوع آغاز کردند.

این گزارش حاکیست،تحقیقات و مشاهدات ماموران حکایت از آن داشت: کودک ۶ ساله ای به نام “مهدی.ق” هنگامی که درب پارکینگ مجتمع مسکونی مذکور در حال بسته شدن بود ناگهان در اثر ماندن در بین درب اتوماتیک پارکینگ از ناحیه سر آسیب دیده و فوت می نماید.

“میکائیل”پدر محمد که شاهد عینی این ماجرا بود بلافاصله با کمک شهروندان موضوع را به فوریت های پزشکی و پلیس ۱۱۰ اطلاع داد و ماموران کلانتری ۱۳۰نازی آباد و تیم امداد و نجات اورژانس ۱۱۵ تهران در کمتر از چند دقیقه در محل حاضر شدند اما دیگر کار از کار گذشته بود و مهدی بر اثر فشار بیش از حد در دم فوت نموده بود.

گفتنی است:پرونده ای دراین رابطه در کلانتری ۱۳۰ نازی آباد تشکیل و حسب دستور مقام قضایی پیکر بی جان این کودک ۶ ساله جهت سیر تشریفات قانونی به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.