مزدوران حقوق بشر به‌دنبال ناآرامی در خاورمیانه می باشند

۱۹م اسفند ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: استعمارگران مانند سگ گزنده‌ای می باشند که در صورت عقب گرد در برابرشان، آن‌ها جلوتر می‌آیند البته ایران با مقاومت و پایداری کلیه نقشه‌های استکبار جهانی را خنثی کرده است.

محمد بهاری در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران دربارهٔ اعمال تحریم‌های بیشتر بر علیه ایران توسط کشورهای اروپایی به بهانه نقض حقوق بشر در ایران، گفت: کشورهای اروپایی به‌دنبال حل نشدن پرونده هسته‌ای ایران می باشند و همواره منافع خود را نفاق‌افکنی و فرافکنی جستجو می‌کنند.

وی تصریح کرد: غرب به‌دنبال بسیج کردن کلیه کشورها بر علیه ایران است چرا که آرامش منطقه به نفع مستکبران نیست.

این کارشناس سیاست خارجی در ادامه اظهار داشت: مزدوران حقوق بشر از اینکه می‌بینند روند مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ مثبت بوده با ایجاد بهانه‌هایی مثل نقض حقوق بشر به‌دنبال فشارهای بیشتر بر ایران می باشند تا بتوانند به افکار زیاده‌خواهانه خود جامه عمل بپوشانند.

وی ادامه داد: تهمت نقض حقوق بشر در حالی به ایران نسبت داده می‌شود که مستکبران چشم خود را بر نقض حقوق بشر در عربستان و بحرین بسته‌اند.

بهاری با بیان اینکه اگر تمامی مسائل حل شود باز هم غربیان مسئله دیگری را مطرح می‌کنند، خاطرنشان کرد: استعمارگران مانند سگ گزنده‌ای می باشند که اگر در برابرشان عقب روی آن‌ها جلوتر می‌آیند البته ایران با مقاومت و پایداری کلیه نقشه‌های استکبار جهانی را خنثی کرده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.