مزدوران داخلی در مقابل عظمت ملت ایران به حساب نمی‌آیند/ملت سختی‌ها را تحمل می‌کند

۲۷م دیماه ،

30574_723.jpg

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به قطعی بودن وعده الهی در یاری صابران و متوکلین و یاری‌کنندگان دین خدا تاکید کردند: مصداق عینی تحقق وعده الهی، نظام جمهوری اسلامی است که با وجود همه فشارها و طراحی‌های دشمن، بعد از گذشت ۳۴ سال اکنون یک نظام محترم، مقتدر، اثرگذار در مسائل منطقه‌ای و جهانی، دارای ملتی بزرگ، فهیم، دشمن‌شناس و لحظه‌شناس و دارای پیشرفتهای بزرگ علمی است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ظهر امروز (چهارشنبه) در دیدار مسئولان و کارکنان حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه “باید به خداوند متعال توکل کرد و به یاری خداوند نیز خوشبین بود”، افزودند: جبهه استکبار تمام تلاش و توان خود را بکار گرفته است تا از طریق تحریم‌ها و فشارها، ملت ایران را وادار به تسلیم کند اما این ملت سختی‌ها را تحمل می‌کنند زیرا نقشه و تاکتیک دشمن و هدف راهبردی او را متوجه شده و بر اساس فهم و تشخیص صحیح، عمل می‌کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: همانگونه که پیروزی انقلاب اسلامی در شرایط ناباورانه سال ۵۷ مصداق تحقق وعده الهی بود، ادامه انقلاب اسلامی و توانمندی و قدرتمندی و پیشرفت افزایش یابنده آن نیز، با وجود همه تندبادها و فشارهای سنگین و دشمنی عمیق دنیای استکبار، مصداق عملی شدن وعده الهی است.

ایشان فهم، دشمن‌شناسی و لحظه‌شناسی ملت ایران را یکی از مسائل اعجاب‌انگیز خواندند و افزودند: در قضایای سال ۸۸ که دشمن تصور می‌کرد، طراحی ده ساله او بر ضد جمهوری اسلامی به نتیجه رسیده است، ملت ایران با قدرت در صحنه حاضر شد و بر دهان مخالفان و معارضان بین‌المللی زد، چه برسد به مزدوران داخلی آنها که در مقابل عظمت ملت ایران به حساب نمی‌آیند.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین خاطرنشان کردند: ملت ایران بار دیگر در روز ۲۲ بهمن، قدرت، شادابی و فهم خود را در مقابل جهانیان به رخ خواهد کشید.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود، حفاظت اطلاعات را ایمنی بخش نیروهای مسلح و مسئولیت آن را سنگین، افتخارآمیز و همراه با شرف و منزلت دانستند و تأکید کردند: از دیدگاه اسلام، نیروهای مسلح، مجموعه‌ای مکانیکی و همچون یک ماشین بی‌اراده نیستند بلکه سازمانی انسانی و دارای مجموعه‌ای از عقل، خرد، عزم، اراده، تصمیم، ایمان و عواطف است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.