مسؤل روابط عمومی سپاه: ۸۵ درصد کارمندان قرارگاه خاتم الانبیا سپاهی نیستند/ سپاه در انتخابات ریاست جمهوری هیچگونه دخالتی نخواهد کرد

۳۱فروردین۱۳،

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار رمضان شریف در برنامه صبح با خبر، گفت: سپاه پاسداران مولود انقلاب است و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ شکل گرفت.

 شریف تاکید کرد: بنیانگذاران سپاه به دنبال انجام تکلیفی بودند که از سوی امام (ره) محول می‌شد و در مجموعه بیانات ایشان، این واقعیت موج می‌زند که از سپاه انتظار ویژه‌ای داشته‌اند و پس از آن در مطالبات مقام معظم رهبری این خواسته همچنان وجود دارد. شاید سبب آن، وجود دشمنانی است که از جهات مختلف با انقلاب اسلامی ایران عداوت می‌ورزند و خصومت آنها محدود به یک جنبه نیست.

مسؤل روابط عمومی سپاه در رابطه با اشاره به فعالیت‌های عمرانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: بعد از جنگ و آغاز کار دولت سازندگی، تمام زیرساخت‌های کشور تخریب شده بود. ضمن آن که زیرساخت‌های اساسی از دوران پهلوی در کشور نداشتیم. با مجوز فرمانده معظم کل قوا، سپاه فعالیت خود را دربازسازی کشور آغاز کرد؛ گرچه از بدو امر عملیات روانی سنگینی علیه سپاه در این خصوص شکل گرفت.

شریف با تاکید بر این که سپاه خود را محدود به نقل از‌های دشمن نمی‌کند، متذکر شد: نیاز کشور برای ما مهم است. در تمامی دولت‌ها که بعد از پایان جنگ تحمیلی بر سر کار آمدند، کاملا روشن است که حضور سپاه در عرصه سازندگی کشور ارائه یک الگوی بومی در ابعاد مختلف بوده است.

مسؤل روابط عمومی سپاه اظهار داشت: انجام پروژه‌هایی که الزاما با حضور شرکت‌های خارجی انجام می‌شد، با هزینه کمتر و سرعت بالاتر و با دقتی بیشتر در دستور کار قرار گرفت. بنابراین، قرارگاره سازندگی خاتم الانبیاء سپاه، مجموعه‌ای است که بسیاری از فارغ‌التحصیلان این مرز و بوم در بخش‌های عمران و سازندگی در آن مشغول به کار می باشند. البته بیش از ۸۵ درصد کارمندان این قرارگاه، پاسدار رسمی و سپاهی نیستند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان ساخت: بصیرت سیاسی در سپاه و مجموعه بسیج، واقعیتی غیرقابل انکار است. سپاه پاسداران با رصد تحرکات دشمن و نیازمند‌هایی که درداخل کشور وجود دارد، گام بر می‌دارد و سعی می‌کند ماموریت خود را به گونه‌ای انجام دهد که بتوانیم در رویارویی همه جانبه با دشمن، از انقلاب و دستاوردهای آن حراست نماییم.

شریف اذعان داشت: طبیعی است حضور مردم در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی می‌تواند جنبه بازدارندگی داشته باشد و فضایی فراهم نماید که دشمن از طراحی بسیاری از دسیسه‌ها منصرف شود. به نقل از وی، افشای سناریوهای دشمن برای مردم با هدف آگاهی‌بخشی انجام می‌شود. مسؤل روابط عمومی سپاه تاکید کرد: در هیچ  انتخاباتی، ورود به مصادیق و حمایت از اشخاص و جناح‌های سیاسی را در دستور کار نداریم و این اتهامی است که همواره متوجه سپاه و بسیج می‌شود.

مسؤل روابط عمومی سپاه متذکر شد: سپاه به هیچ روی در انتخابات پیش رو به تخریب و یا حمایت از فرد خاصی نخواهد پرداخت.

۲۹۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.