مسئولان اوقات فراغت دانش آموزان را بر اساس خرد جمعی برنامه ریزی کنند

شنبه ۲۰ خرداد – ۰۲:۵۸:۴۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

افضلی فرد مطرح کرد:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: متاسفانه افرادی که مسئولیت برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان را دارند، تنها نیازهای خود را در نظر می‌گیرند وبه نیازهای دانش‌آموزان توجه نمی‌کنند و همین مساله تمامی‌ برنامه‌ریزی‌ را با شکست مواجه می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، مصطفی افضلی فرد با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان، تصریح کرد: ساختار وجودی انسان متشکل از دو عنصر روح و جسم است و غفلت از این موارد ضربه و لطمه بزرگی به جامعه خواهد زد؛ در تاریخ بارها مشاهده شده زمانی که به روح انسان توجه بیشتری شده و جسم به فراموشی سپرده شده، جامعه صدمه‌‌های فراوانی دیده است.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توجه ویژه به جسم انسان و برنامه‌ریزی برای پرورش آن، افزود: به همین علت باید به نقش ورزش و نهادینه کردن در جامعه اهتمام ویژه‌ای به کار برد.
این نماینده مجلس نهم با اشاره به آغاز تعطیلات تابستانی و پایان سال تحصیلی برای دانش‌آموزان، بیان کرد: در همین راستا،  وزارت ورزش و جوانان می‌تواند باعث تربیت دانش‌آموزانی سالم در سطح جامعه شود تا در جهت رسیدن به اهداف کلان در کشور کمک شایانی کرده باشد.
افضلی‌فرد گفت: وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان برای موفقیت در این بخش باید براساس خرد جمعی و حضور کارشناسان، نخبگان، فرهیختگان، مدیران و سیاست گذاران تصمیم گیری کنند  تا  از تصمیمات تک بعدی و غفلت از مسائل اصلی پرهیز شود.
وی با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان باید از تعطیلات تابستانی بهترین استفاده را کنند، یادآور شد: متاسفانه افرادی که مسئولیت برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان را دارند، تنها نیازهای خود را در نظر می‌گیرند وبه نیازهای دانش‌آموزان توجه نمی‌کنند و همین مساله تمامی‌ برنامه‌ریزی‌ را با شکست مواجه می‌کنند.
این نماینده مجلس تاکید کرد: اگر به دنبال موفقیت در برنامه ریزی مسنجم برای اوقات فراغت دانش‌آموزان هستیم باید آموزش وپرورش با توجه به مقطع سنی، نیاز‌های شخصی و اولویت‌های دانش‌آموزان برنامه ای جامع تهیه و تدوین کند.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۹۱۴۵۸۴۷۱۸۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.