مسئولان اولویت‌های خود را خدمت iبه مردم قرار دهند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

دبیر کل اسبق اتحادیه انجمن اسلامی مستقل با بیان اینکه مسئولان اولویت‌های خود را خدمت iبه مردم قرار دهند، گفت: باید با حفظ وحدت مستکبران را از اعمال تحریم و دیگر مشکلاتی را که سد راه ایران اسلامی قرار می‌دهند، ناامید کنیم.

علی جمشیدی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره iبه وضعیت کنونی کشور گفت: بعد از گذشت ۳۳ سال از انقلاب اسلامی شرایط در کشور iبه گونه‌ای است که همه مسئولان با انجام فعالیت‌های خود در صدد اثبات کارآمدی نظام می باشند و دشمن در تلاش است تا در هر شرایطی iبه کشور لطمه بزند.

وی در ادامه iبه تئوری‌های دشمن علیه کشور اشاره و افزود: دشمن همواره با استفاده از پارامترهایی علیه انقلاب اسلامی سعی داشته جلوی پیشرفت فرهنگ انقلاب را بگیرد و همه تلاش خود را نیز در این راه انجام داده است، لذا مسولان باید با اتخاذ تدابیر هوشمندانه در صدد رفع مشکلات مردم برآیند و با  ارائه یک حرکت جهادی مشکلات اقتصادی  را حل و فصل نمایند و اولویت‌های خود را که خدمت iبه مردم است، از دست ندهند و در این راه از پرداختن iبه مسائل حاشیه‌ای خودداری نمایند.

جمشیدی با بیان اینکه مسائل اقتصادی و پیشرفت کشور از اولویت‌ها و دغدغه‌های مقام معظم رهبری است تصریح کرد:  اهمیت ندادن iبه مشکلات اخیر اقتصادی در کشور خلاف شرع است و ما اطاعت از مقام ولایت را برای خود واجب می‌دانیم و iبهتر است برخی از مسئولان اعمال خلاف خود را اصلاح کنند چرا که عدم توجه iبه امور، بازی در پازل دشمن است.

دبیر کل اسبق اتحادیه انجمن اسلامی مستقل iبه وحدت میان مسئولان و مردم تاکید و ابراز داشت: باید با حفظ وحدت میان خود مستکبران را از اعمال تحریم و دیگر مشکلاتی را که سد راه ایران اسلامی قرار می‌دهند، ناامید کنیم.

وی توجه iبه بیانات مقام معظم رهبری را اصل مهمی در پیشرفت و ارتقاء نظام دانست و خاطرنشان کرد: اگر ملت و مسئولان iبه منویات مقام معظم رهبری توجه کنند کار iبه ایجاد حاشیه و دامن زدن iبه آن نمی‌کشد و نیازی هم iبه دخالت شورای حل اختلاف در حل حاشیه پردازی میان قوا پیدا نمی‌شود مگر در شرایط بسیار خاص و حساسی که این شورا برای حل مسائل کلان، خود را دخالت دهد.

انتهای پیام/
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.