مسئولان با جدیت مانع گسترش بدحجابی شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله جعفر سبحانی امروز چهارشنبه در درس خارج خود در مسجد اعظم قم نسبت به گسترش بدحجابی در جامعه هشدار داده و اظهار داشت: بقای جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر منوط به اجرای فریضه امربه معروف و نهی از منکر است.

مسئولان نظام با قدرت به اجرای امر به معروف و نهی از منکر بپردازند

وی با بیان اینکه همه باید به این وظیفه شرعی عامل باشند، افزود: اجرای امر به معروف و نهی از منکر باید از طرف همه اقشار جامعه جدی تلقی شود و روحانیون و مبلغین با زبان و مسئولان نظام با قدرت و قوت به این فریضه عمل کنند.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: همه مسئولان باید به روایات امر به معروف عمل کرده و طبق قوانین اسلامی در اجرای آن کوتاهی نکنند.

اجرای امر به معروف از سوی مردم نادیده گرفته شده است

وی ادامه داد: متاسفانه عمل به این فریضه هم از طرف مردم و هم از ناحیه مسئولان نادیده گرفته شده و به فراموشی سپرده شده است.

آیت الله سبحانی درادامه با بیان اینکه مسئولان باید با جدیت تمام جلوی گسترش بدحجابی را بگیرند بیان داشت: کسانی که در مسند قدرت هستند، عمل به این فریضه را جدی بگیرند، چرا که گسترش بدحجابی و فساد در جامعه باعث انحراف خواهد شد .

وی تاکید کرد: گسترش بدحجابی، گناه بزرگ اجتماعی را بدنبال دارد و این گناه بر گردن کسانی است که قدرت و وقوت نظام اسلامی را در اختیار دارند و نسبت به آن بی تفاوت هستند.

مسئولان جلوی گسترش حرکات ضد اسلامی را با برنامه ریزی صحیح بگیرند

این مرجع تقلید ادامه داد: حجاب و عفاف نماد جمهوری اسلامی در جهان به شمار می آید و نباید نسبت به گسترش بدحجابی کوتاه آمد، بنابراین من از همین جا از همه مسئولان درخواست می کنم جلوی گسترش حرکات ضد اسلامی را با برنامه ریزی صحیح بگیرند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت الله سبحانی در پایان تصریح کرد: کسانی که نان نظام را می خورند باید در اجرای امر به معروف و نهی از منکر کوتاه نیایند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.