مسئولان برای گرانی‌ها فکری کنند/قطع برنامه‌های برون مرزی، عجز غرب در برابر منطق ملت ایران است

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

این مرجع تقلید گفت: ملت ایران مقاوم‌تر از آن است که در مقابل کفارو دشمنان درمانده شوند بلکه به توفیق الهی هر روز محکم تر و مقاوم تر می شوند و مسئولان کشور باید برای گرانی‌ها فکر اساسی کنند.

 به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار جمعی از پرسنل وزارت دفاع  ضمن تسلیت شهادت امام باقر(ع)به تبیین راهبردهای دشمنان در برابر مسلمانان پرداختند.
 
وی به یکی از معجزات قرآن مجید درباره شناخت دشمنان اشاره کرد و گفت:خدای متعال در ابتدای سوره مبارکه بقره به وجود انواع دشمنان اسلام اشاره کرده است که می‌توان از کفار و منافقین و صهیونیست‌ها نام برد.
 
آیت‌الله نوری همدانی در ادامه به وظیفه مومنین در مقابل این دشمنان اشاره  و خاطر نشان کرد: همه مسلمانان وظیفه دارند در درجه اول اینها را بشناسند  و بعد هم با آنان مقابله و جهاد کنند.
 
این مرجع تقلید با اشاره به ویژگی‌های ممتاز نظام اسلامی گفت: امتیاز این حکومت نسبت به نظام‌های دیگر دنیا این است که در نظام اسلامی ما دین و دنیای مردم هردو در کنار هم دیده شده است اما در نظام‌های سیاسی دیگر صرفا هدف دنیا و قدرت و رفاه طلبی می باشد.
 
وی در ادامه با اشاره به فتنه‌های غرب در قبال ملت ایران، تاکید کرد: بنا بر آنچه که در نهج‌البلاغه از امیرالمومنین(ع) نقل شده است، خاصیت فتنه این است که در برابر حق، باطل را درست می کند؛ مثلا غرب می‌گوید حقوق بشر یا مبارزه با تروریست اما در واقع دروغ می‌گویند و اینها فریبی بیش نیست.
 
آیت‌الله نوری همدانی  همگان را از فتنه های دشمنان اسلام به خصوص غرب برحذر داشتند و گفت: از نقشه‌های منافقین و دشمنان  اسلام و انقلاب غافل نباشید چرا که آنان لشگرهای شیطان هستند.
 
وی با اشاره به  قطع برنامه‌های برون مرزی صدا وسیما توسط غربی ها خاطر نشان ساختند: این کار آنان نشان دهنده عجزو درماندگی غرب در برابر منطق، ملت ایران است و این کار به خاطر این است که کشورهای دیگر حرف  ملت ایران را به خیال خودشان نشنوند اما به فضل الهی این توطئه آنان هم شکست خواهد خورد.
 
این مرجع تقلید در پایان با اشاره به گرانی‌های اخیر در جامعه خاطر نشان کرد: مسئولان باید برای این گرانی‌ها فکری کنند. ملت ایران مقاوم تر از این هستند که در برابر کفار و دشمنان تسلیم شوند بلکه به توفیق الهی هر روز مقاوم تر و محکم تر می شوند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.