مسئولان بهتر است به فکر مشکلات بیکاری، گرانی و اقتصادی مردم باشند

۱۹ام بهمن ،

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ “آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی” امروز در نماز جمعه تهران در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با اشاره به اصل تقوا اظهار داشت: اگر کسی تقوای الهی را رعایت نکند با حالت اسلام از دنیا نمی‌رود.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه روز بزرگی را در پیش داریم، گفت: ۲۲ بهمن ماه به عنوان ایام‌الله باید در ذهن هر فرد ایرانی و به عنوان روزی که چشم همگان را خیره و متوجه فرامین الهی می‌سازد، باقی بماند.

وی افزود: در ۲۲ بهمن مشخص شد اگر همه قدرت‌های اسکتباری و نفاق به یکدیگر متحد شوند، خداوند همه آنها را نابود می‌سازد.

آیت‌الله موحد کرمانی با بیان اینکه وعده‌های الهی در ۲۲ بهن تحقق یافت، تصریح کرد: ایستادگی، مقاومت، همراهی مستضعفین با امام از جمله مواردی است که محقق شد و لازم می‌دانم تذکر دهم که این امت به برکت وحدت و حول محور امامت نظام طاغوتی را نابود ساخت.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به نقش حضرت امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی بیان داشت: ایستادگی ایشان مقابل تمامی توطئه‌ها و تزلزل‌ها و فریادهای محکمشان به دشمنان و همچنین اعطای آرامش به دل‌های مضطرب ملت ایران را آزاد و مستقل کرد.

وی افزود: هر فرد ایرانی باید مراقب خطرهایی که انقلاب و نظام را تهدید می‌کند‌، باشد و اجازه رخنه آنها را به داخل نظام ندهد.

آیت‌الله موحدی کرمانی خطاب به ملت ایران تأکید کرد: از دشمنان نترسید و بدانید که خداوند دشمنان را نابود خواهد ساخت و دشمن با نقشه‌هایی که علیه نظام جمهوری اسلامی طرح‌ریزی می‌کند، نابود خواهد شد.

وی افزود: وظیفه خود می‌دانم که به شما بگویم بترسید از اینکه فرهنگ شما غربی شود و بد‌حجابی، زیر‌میزی‌ها، پارتی‌بازی‌ها و رشوه‌ها به عنوان فرهنگ جامعه و ادارات ایران متداول شود.

 آیت‌الله کرمانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با تأکید بر اینکه تقوا را به عنوان توشه و سرمایه خود قرار دهید، گفت: انسان‌هایی که تقوا داشته باشند خداوند آنها را در فضای نور قرار می‌دهد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اختلافات داخلی در کشور گفت: بنا به فرمایشات “مقام معظم رهبری” توطئه دشمن ایجاد اختلاف و فشار اقتصادی در داخل است به این امید که ملت را از نظام جدا سازد.

آیت‌الله موحدی کرمانی با اشاره به مشکلات کشورها “مصر”، “سوریه” و “عراق”در چند سال اخیر بیان کرد: اختلافات داخلی و تفرقه از جمله مشکلات اصلی در این کشورهاست و بدانید اگر همه ما حول محور ولی فقیه متحد باشیم، آمریکا نابود می‌شود.

وی افزود: بزرگان و سران باید مراقب باشند، نباید اختلاف و نزاعی پیش آید که سبب غم دوستان و خوشحالی دشمن شود و بهتر است که مشکلات در جلسات کاملا دوستانه حل و فصل شود.

آیت‌الله موحد کرمانی با اشاره به اختلاف میان قوای “مجریه و مقننه” تصریح کرد: در هفته اخیر مسئله‌ای پیش آمد که ای کاش چنین نمی‌شد و دوستان انقلابی ما به خاطر چنین مسئله‌ای رنجیده خاطر شدند و باید بدانیم خیلی‌ها به دنبال مقصرند و به همین خاطر باید از تخاصم به دور باشیم.

وی ادامه داد: مردم از شما مسئولین انتظار همدلی و صمیمیت را دارند و تخاصم زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست و بهتر است که به مشکلات مردم رسیدگی شود.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مردم پای نظام ایستاده‌اند، تأکید کرد: ملت ایران در طول ۳۴ سال انقلاب امتحان خود را پس دادند. بمباران‌ها را تحمل کردند و مشت‌ها را گره کردند و مرگ بر آمریکا گفتند و بدانید که ملت ایران نظام خود را با مسائل اینچنینی از دست نمی‌دهند چرا که نظام عین دیانت مردم است.

وی ادامه داد: مسئولان بهتر است به فکر مشکلات بیکاری، گرانی و اقتصادی مردم باشند و وظیفه آنها این است که در کنار صبر و امتحان مردم به وظائف خود عمل کنند.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: روز ۱۹ بهمن روز پیوستن نیروی هوایی ارتش به امام و انقلاب بود و با این پیوستن نشان دادند که کمر نظام، طاغوت را در هم شکست.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.