مسئولان تلاش کنند حماسه سیاسی و اقتصادی درگیر شعارزدگی نشود

۸فروردین ۱۳،

مشاور عالی رئیس دانشگاه آزاد گفت: خواسته و انتظار مردم ایران از مسئولان در جامع عمل پوشاندن به شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی این است که تنها به شعارهای قوی بسنده نکنند.

“محمد حسین پر کره” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، اظهارداشت: حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی زمانی به ثمر می‌نشیند که تمام توان یک جامعه جهت دستیابی این هدف آرمانی معطوف شود.
 
وی افزود: بارها شاهد حماسه آفرینی از نهاد ملت شریف ایران بوده‌ایم که می‌توان به ۹ دی، و ۲۲ بهمن اشاره کرد که در تاریخ حضور مردمی، شور حماسی نامیده می‌شود و نشان دهنده معنای صریح اجماع قوای یک ملت بدور از سلایق سیاسی واختلاف نظرهای مخرب یک جامعه است.
 
پرکره تصریح کرد: استکبار و توطئه‌گران ۲ فضای مهم در ایران را مورد هدف قرار داده‌اند که با توجه به انتخابات پیش رو در دو بعد سیاسی و اقتصادی کشور را با تحریم بین‌المللی تحت فشار گذاشته که این مسائل هوشیاری هر چه بیشتر مسئولان نظام را می‌طلبد تا از این پس شاهد اختلافات در داخل و برخی بد اخلاقی‌ها نباشیم توجه به این موارد بستر مناسبی را جهت حماسه آفرینی مهیا خواهد ساخت.
 
وی با اشاره به برنامه‌های راهبردی در سطح دانشگاه آزاد جهت به تحقق رساندن شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تصریح کرد: با برگزاری دوره‌های کاربردی در زمینه سیاسی و اقتصادی با دعوت از دانشجویان، استادان و مسئولان دانشگاه آزاد و ارائه گواهی گذراندن دوره‌های آموزشی با تایید باشگاه پژوهشگران و نخبگان کشور در حال پیگیری است.
 
مشاور عالی رئیس دانشگاه آزاد در پایان با اشاره به خواسته و انتظار مردم ایران در جامع عمل پوشاندن به شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از مسئولان خاطر نشان کرد: مسئولان و قواها تنها به شعارهای قوی بسنده نکنند ارتباط مسئولان با نخبگان، مسئولان وحوزه‌ها می تواند به شعار‌های زیبا جامعه عمل پوشانده، که در آخرین دور تایخی تمام مسائل و ناتوانی‌ها سیاسی و اقتصادی پشت‌سر گذاشته شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.