مسئولان عراق برای تخلیه کامل اردوگاه اشرف اقدام کنند

اردیبهشت ۱۴۰۳

بازگیر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

دبیر کل اتحادیه اول، خروج منافقین از اردوگاه اشرف را در راس اقدامات دولت عراق دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان کشور عراق باید برای تخلیه کامل اردوگاه اشرف از وجود منافقین هر چه سریعتر اقدام کنند و اجازه حضور و انجام کارهای تروریستی را به این گروهک منافق ندهند.

علی بازگیر، دبیر کل اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران حضور گروهک تروریستی منافقین در اردوگاه اشرف را در طول این سالیان تاسف‌بار خواند و اظهار داشت: گروهک منافقین با حمایت دولت بعثی صدام در دوران جنگ تحمیلی خسارات بسیار و شهدای بی‌شماری را بر مردم ایران و عراق تحمیل کردند و آن‌ها به دلیل همین اقدامات تروریستی در دنیا شناخته شده‌اند.

این فعال دانشجویی با اشاره به روی کار آمدن دولت تازه و مصوبه پارلمان عراق مبنی بر خروج منافقین از اردوگاه اشرف تصریح کرد: طبق این مصوبه اردوگاه اشرف باید در طی این چند سال از وجود عناصر منافق خالی می‌شد، اما عدم پذیرش آن‌ها از سوی بسیاری از کشورها منجر به ابقای عده کثیری از  گروهک تروریستی منافقین در اردوگاه اشرف شده است.

وی مخالفت مردم عراق با حضور منافقین در اردوگاه اشرف را به دلیل سابقه و اقدامات تروریستی آن‌ها علیه مردم این کشور دانست و افزود: خانواده‌های شهدای عراقی، ایرانی و حتی خانواده این اشخاص فریب‌خورده که عزیزان خود را براساس برنامه‌های این گروهک از دست داده‌اند همیشه اعتراض خود را نسبت به حضور منافقین با تجمع در مقابل اردوگاه اشرف نشان می‌دهند.

بازگیر درگیری اخیر منافقین و کشتار آن‌ها را نتیجه به پایان رسیدن تحمل مردم عراق بعد از فشارهای اقدامات تروریستی، انفجارها و کشتارهای متعدد و ظلم‌هایی که در زمان صدام علیه شیعیان این کشور رخ داد قلمداد کرد و گفت: بعد از تصویب خروج منافقین از پادگان اشرف این امر هنوز به هر سببی اتفاق نیفتاده است، بر همین اساس مردم در یک اقدام خودجوش به اردوگاه اشرف هجوم برده و بسیاری از سرکردگان این گروهک را کشتند.

دبیر کل اتحادیه اول خروج منافقین از اردوگاه اشرف را در راس اقدامات دولت عراق دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان کشور عراق باید برای تخلیه کامل اردوگاه اشرف از وجود منافقان هر چه سریعتر اقدام کنند و اجازه حضور و انجام کارهای تروریستی را به این گروهک منافق ندهند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.