مسئولان فرانسوی پوستر مقابله با اسلام‌هراسی را هم تحمل نکردند +عکس

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

در این تصویر علاوه بر اشخاصی با ظاهر اسلامی، اشخاصی از دین های مسیحیت و یهود نیز دیده می شوند و پوستر فوق بصرفا iبه یک دین اشاره نداشت.

به گزارش تفسیری مجله شبانهممتازنیوز، مسئولین سیستم حمل و نقل شهری پاریس در اقدامی سوال برانگیز پوستری که هدف آن مقابله با اسلام هراسی بود را از سیستم حمل و نقل عمومی این شهر جمع آوری کردند.

این پوستر که توسط گروه مبارزه با اسلام هراسی در فرانسه تهیه شده بود حاوی تصویری بود که در آن اقشار مختلف مردم فرانسه از جمله مسلمانان و زنان با حجاب را نشان می داد که با پرچم فرانسه در یک محل جمع شده بودند و بر بالای آن عبارت “ما یک ملت هستیم” نوشته شده است. نکته قابل توجه این جاست که iبهانه مسئولین مربوط برای جمع کردن این پوستر این بوده است که در این آگهی از نشانه های مذهبی استفاده شده است.

این پوستر در حقیقت با اقتباس از نقاشی “ما یک ملت هستیم” که در دوران انقلاب کبیر فرانسه کشیده شده طراحی و منظور از آن نشان دادن این مسئله است که ملت فرانسه با هر نوع اعتقاد و یا باوری یک ملت می باشند. نکته دیگر این است که در این تصویر علاوه بر اشخاصی با ظاهر اسلامی، اشخاصی از دین های مسیحیت و یهود نیز دیده می شوند و پوستر فوق بصرفا iبه یک دین اشاره نداشت.

” لیلا چارف” سخونگی مرکز مبارزه با اسلام هراسی در فرانسه در این مورد می گوید: ما هنوز هم iبه دنبال این هستیم که بفهمیم که سبب اصلی این حرکت چه بوده است. هدف ما از این حرکت مبارزه با قضاوتهای عجولانه و اسلام هراسی در جامعه فرانسه است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.