مسئولان هتک حرمت به زینبیه را با جدیت پیگیری کنند

فروردین ۱۴۰۳

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه از مراجع می‌خواهیم تا با تروریست‌ها اقدام حقوقی کنند، گفت: مسئولان گام‌های جدی برای پیگیری محکومیت تروریست‌ها بردارند و در زمینه پیشگیری و تکرار چنین اقداماتی تلاش کنند.

“مصطفی ملایی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه حضرت زینب (س) پیام‌آور عاشورا و شخصیت بسیار بزرگواری بودند، اظهار داشت: نقش حضرت زینب (س) در نشر و گسترش قیام عاشورایی کمتر از قیام سیدالشهدا نبود.
 
وی با بیان اینکه حرم ایشان همواره محل زیارت ارادتمندان به اهل بیت به ویژه شیعیان بوده است، تصریح کرد:‌ حرم حضرت زینب (س) یکی از نقاط بسیار مقدسی در کشور سوریه بوده که متاسفانه در سال‌های اخیر شاهد جنگ‌های داخلی بین گروه‌های تکفیری و معاند با اسلام در این کشور بوده‌ایم که به سبب درگیری‌ها بارگاه حضرت زینب (س) نیز مورد تهاجم معاندین قرار گرفته است.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی تاکید کرد: گروه‌های معاند و تکفیری با توهین و هتک حرمت به مقدسات مسلمانان قصد تیشه زدن به ریشه اسلام را دارند و اتحاد مسلمانان را نشانه گرفته‌اند که ما اقدامات قبیح آن‌ها را محکوم می‌کنیم.
 
ملایی دربارهٔ انتظارات مسلمانان و به ویژه قشر مهم دانشجویان از مراجع مطرح کرد: انتظار ما این است که علمای شیعی و سنی و تمام آزادی‌خواهان جهان نسبت به محکومیت هتک حرمت حرم حضرت زینب (س) اقدام کرده و معاندین را در برابر اقدامات‌شان نهی کنند.
 
وی با بیان اینکه از مراجع می‌خواهیم تا با تروریست‌ها اقدام حقوقی کنند، افزود: مراکز اصلی اسلامی و تشیع،‌ حوزه‌های علمیه و همچنین دانشگاه الازهر مصر و سایر مکان‌هایی که تاثیر گذار می باشند باید بی‌احترامی و هتک حرمت به همه مقدسات مسلمین به ویژه حرم حضرت زینب (س) را محکوم کنند.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه هر کس نسبت به جایگاه خود باید جنایات تروریست‌ها در هتک حرمت به حرم حضرت زینب (س) را محکوم کند، خاطرنشان کرد: مسئولان گام‌های جدی برای پیگیری محکومیت تروریست‌ها بردارند و در زمینه پیشگیری و تکرار چنین اقداماتی تلاش کنند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.