مسئولان ورزش به بوکس اهمیت نمی‌دهند/ بین المپیکی‌ها فرق می‌گذارند

مهدی طلوتی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط کنونی خود تصریح کرد: حدود دو هفته است که تمریناتم را با “دکتر بهرامی” از سر گرفته‌‎ام. تمرینات خوب و منظمی را طی این مدت برگزار کردیم. به شخصه از نحوه تمریناتم رضایت دارم و فکر نمی‌کردم در این زمان کوتاه به چنین آمادگی مطلوبی برسم.

وی در مورد مصدومیت دست خود اظهار داشت: قرار است اواخر هفته جاری دستم را از گچ خارج کنم. باید دید فدراسیون پزشکی ورزشی چه تصمیمی در خصوص دست مصدومم خواهد گرفت.

عضو تیم ملی بوکس کشورمان با بیان اینکه مسئولان فدراسیون به سبب آسیب دیدگی‌ام، من را به فدراسیون پزشکی ورزشی نبردند، گفت: فدراسیون بوکس برای درمان دستم من را به پزشکان بیرون از فدراسیون پزشکی ورزشی معرفی کرد و متاسفانه هیچ کدام از مسئولان فدراسیون در این رابطه مرا همراهی نکردند.

وی افزود: گله‌ام از این است که چرا مرا برای درمان به فدراسیون پزشکی ورزشی نبردند اما یک ورزشکار مانند محمدرضا رودکی را دو روزه به فدراسیون پزشکی ورزشی می‌برند و پایش را نیز عمل می‌کنند و یا در خصوص بهداد سلیمی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی سریعا تصمیم گیری می‌کنند اما برای من چنین کارهایی صورت نگرفت. تمام ما ورزشکاران المپیکی هستیم و نباید بین ما فرقی گذاشته شود.

وی با بیان اینکه “نمی‌دانم مقصر اصلی کیست”، تاکید کرد: از نظر شرایط اردویی هم فکر می‌کنم پیش از کسب سهمیه، رسیدگی بیشتری به ما می‌کردند. واقعا نمی‌دانم مسئولان چه فکری می‌کنند شاید به نظرشان بوکس توانایی کسب مدال در المپیک را ندارد. مسئولان فدراسین بوکس یا کلا مسئولان ورزش کشور فکر می‌کردند بوکس اصلا سهیمه‌ای کسب نمی‌کند و به آن هم اهمیتی نمی‌دهند. تا به حال کوچک‌ترین کاری برای بوکس نکرده‌اند. جز اینکه ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس تصمیم گرفت دکتر بهرامی را برای تمرینات بدنسازی استخدام کند، واقعا کار خاصی برای ما انجام نداند.

طلوتی در پاسخ به این سئوال که “میزان توجه فدراسیون بوکس به المپیکی‌های این رشته چگونه است؟”، گفت: فدراسیون چه کاری می‌تواند انجام دهد؟ حرف هم که بزنیم می‌گویند چرا حرف زدی. ۱۰۰ میلیون ریال به تو بابت کسب سهمیه پول دادیم و حقوق بگیر ما هستی. حرفی درباره فدراسیون نمی‌توانیم بزنیم. اگر بخواهیم گله کنیم، حرف‌های زیادی برای گفتن داریم اما واقعیت این است که به ما اهمیت نمی‌دهند.

وی ادامه داد: در هر صورت توجه فدراسیون بوکس خوب است اما مسئولان فدراسیون در مورد مصدومیت دستم کم کاری کردند.

عضو تیم ملی بوکس در پاسخ به این سئوال که “با توجه به مصدومیتی که دارید آیا احتمال از دست دادن المپیک برای شما وجود دارد؟”، تصریح کرد: فکر می‌کنم به المپیک برسم اما باید دید تصمیم دکترها در این راستا چیست. در حال حاضر هم می‌توانم با استفاده از داور تمرین کنم ولی نمی‌توانم چنین ریسکی را داشته باشم.

وی تاکید کرد: از مسئولان ورزش کشور درخواست می‌کنم به جوانی که ۱۰ سال از وقت و زندگی‌اش را در این ورزش صرف کرده است، توجه بیشتری کنند. قرار بود بیست و هفتم ماه جاری ازدواج کنم که به دلیل مشکلات عدیده مالی و مسکن موفق به این کار نشدم.

طلوتی با بیان اینکه بی کار است، اظهار داشت: به دنبال کار رفتم اما با توجه به شرایطم، کسی کاری به من نداد.

وی خاطرنشان کرد: از نماینده بابلسر در مجلس شورای اسلامی بسیار گله مندم. او هیچ کاری برایم انجام نداد. ضمن اینکه شورای شهر بابلسر نیز آن طور که باید و شاید برایم کاری نکرد. از آن‌ها تشکر می‌کنم اما آنگونه که باید از من تقدیر می‌شد، نشد.

عضو تیم ملی بوکس در پایان خاطر نشان کرد: اگر روحیه یک ورزشکار پیش از رقابت‌ها کم شود، کسب موفقیت برایش سخت می‌شود. این صحبت‌ها را هم با ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس انجام داده‌ام که وی به من گفت درست می‌شود!


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.