مسئول روابط عمومی سپاه علی بن ابی طالب(ع):سپاه علم و تخصص را برای صیانت از ارزش‌ها به کار گرفته است

دوشنبه ۴ اردیبهشت – ۰۷:۳۱:۲۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – مسئول روابط عمومی سپاه علی بن ابی طالب(ع) گفت: امروز سپاه پاسداران در راه صیانت از ارزش‌ها علم و تخصص را در کنار هم به کار گرفته و در زمینه‌های عمرانی و علمی نیز دستاوردهای ارزشمندی داشته است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حسن زارعی با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران اظهار داشت: امام خمینی(ره) همواره درباره اهمیت سپاه پاسداران تاکید داشت و معتقد بود که اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.
وی ادامه داد: شاید بتوان گفت بیشتر دستاوردهای انقلاب اسلامی در این ۳۳ سال به برکت سپاه پاسداران شکل گرفته و یا این نهاد انقلابی در حفظ و صیانت از آن سهیم بوده است.
مسئول روابط عمومی سپاه علی بن ابی طالب(ع) افزود: امروز اگر در این کشور پهناور تهدیدی باشد، سپاه پاسداران با تمام توان خود در برابر آن خواهد ایستاد و دشمنان نیز این موضوع را به خوبی می‌دانند که در هر فکر و عمل تجاوزکارانه‌ای سد بزرگی مانند سپاه پیش‌رویشان قرار دارد.
وی با بیان اینکه دفاع، جزئی از هویت یک ملت زنده است، گفت: ملتی که توانایی دفاع از خود را نداشته باشد، در کوران حوادث در عالم جایی برای مطرح ساختن خود نخواهد داشت.
زارعی با اشاره به فداکاری‌های پاسداران برای دفاع از مرزهای کشور ابراز داشت: ما امسال در ابتدای فروردین ‌ماه شاهد بودیم که سه تن از پاسداران سپاه علی بن ابی طالب(ع) جان خود را در راه صیانت از مرزهای غربی کشور مظلومانه از دست دادند و این جانفشانی‌ها برای انقلاب اسلامی و مردم عزیز همواره ادامه خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: تا انقلاب اسلامی وجود دارد، تهدیدات دشمن نیز هست و تا این تهدیدات باشد، نیروهای مسلح با افتخار در برابر آن خواهند ایستاد.
مسئول روابط عمومی سپاه علی بن ابی طالب(ع) ابراز داشت: امروز سرمایه عظیم سپاه پاسداران نیروهای مومن و انقلابی است که شهادت را افتخار خود می‌دانند و از هجوم همه‌جانبه دشمن هیچ باکی ندارند.
وی گفت: شاید امروز هیچ نهاد دیگری مانند سپاه پاسداران را نتوانیم نام ببریم که این گونه توانسته باشد مجموعه‌ای از نیروهای مومن و مخلص را در خود جمع کند.
زارعی ادامه داد: امروز سپاه پاسداران در راه صیانت از ارزش‌ها علم و تخصص را در کنار هم به کار گرفته و در زمینه‌های عمرانی و علمی نیز دستاوردهای ارزشمندی داشته است.
وی اضافه کرد: در جنگ تحمیلی نیز با اینکه تمام دنیا پشت عراق ایستاده بود، سپاه پاسداران با کمک بسیج نیروهای مردمی توانست تجاوزکاران را از اعمال خود پشیمان کند.
مسئول روابط عمومی سپاه علی بن ابی طالب(ع) بیان کرد: سپاه پاسداران امروز در تمام عرصه‌های مورد نیاز جامعه در صحنه‌ها حضور پیدا کرده و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی را وظیفه اساسی خود می‌داند.
وی با اشاره به برنامه‌های سپاه علی بن ابی طالب(ع) در زمینه گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران، ابراز داشت: سپاه علی بن ابی طالب(ع) در صبحگاه روز دوم اردیبهشت از سخنرانی آیت‌الله حائری شیرازی در زمینه سپاه پاسداران و وظیفه آن در قبال ولایت فقیه استفاده کرده و در روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه نیز برنامه‌هایی در این مجموعه به همین مناسبت برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۳۱۹۳۱۲۵۷۵۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.