مسئول ممیزی اصلاح طلبان!

این قدر بدبخت و بی صاحب شده اند که…

سمپات گروهک نهضت آزادی که پیش از این به تجلیل از رضا خان پالانی پرداخته بود، خود را مسئول ممیزی اصلاح طلبان می داند.
صادق زیباکلام درباره اظهارات کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری مبنی بر نحوه تجدید سازمان اصلاح طلبان گفت: ابتدا باید مشخص شود که آیا اساسا حزب مردم سالاری جزو احزاب اصلاح طلب هست یا نه؟! عدم موفقیت کواکبیان در انتخابات به این دلیل بود که مردم وی را به عنوان اصلاح طلب نمی شناسند و بنابراین او نتوانست رای اصلاح طلبان را جذب کند.
این اظهارات در حالی است که اصلاح طلبان به طور زنجیره ای طی ۷- ۶ سال گذشته در انواع انتخابات مجلس و ریاست جمهوری و شورای شهر، ناتوان از جلب اعتماد مردم بوده اند همچنان که دفاع شبه روشنفکران بسیاری نظیر آقای زیباکلام از نامزدهای پرتناقض اصلاح طلبان- از جمله در سال های ۸۴ و ۸۸- عامل موفقیت آنها نبوده است.
زیباکلام در گفت وگو با «مهر» جریان اصلاحات را یتیم و بی صاحب توصیف کرد و گفت: بزرگان اصلاحات باید دور هم جمع شوند و ارزیابی کنند که آیا شرکت در انتخابات می تواند موجب محقق شدن خواسته های کوتاه مدت و بلندمدت آنها شود یا نه؟ آیا نامزد مستقل داشته باشیم یا بهتر است که از یک کاندیدای اصولگرای معتدل حمایت کنیم؟ و بررسی مسائلی از این دست. اما متاسفانه آنها هیچ طرح و برنامه ای ندارند، هیچ گام جدی تا به حال برنداشته اند و صحبت ها و اظهارنظرهایی که بعضا کرده اند بی هدف، بی برنامه، تفننی، باری به هرجهت و کلی گویی بوده است.
زیباکلام بزرگترین ضعف اصلاحات را ضعف در مدیریت دانست و گفت: ضعف و بی برنامگی از سوی اصلاح طلبان را در انتخابات مجلس نهم هم شاهد بودیم و بدبختانه همان داستان دارد در این انتخابات هم تکرار می شود. آدم واقعا دلش می سوزد که یک جریان گسترده این قدر یتیم، بدبخت و بی صاحب است.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.