مسئول نهاد در دانشگاه تهران چه چیز را تکذیب کرد؟

سوال اینجاست که اگر قرار است چنین کاری صورت بگیرد، آیا بهتر نبود تا برای بازرسی کیف خانم ها از بازرسان زن استفاده می شد تا آقایان در کیف خانم ها سرک نکشند و موجب نارضایتی و اعتراض خانواده ها نشوند؟

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، در پی درج خبری مبنی بر “بازرسی خانم‌ها توسط آقایان در دانشگاه تهران!” در قاصد، حجت‌الاسلام والمسلمین کلانتری مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران طی گفتگویی با خبرگزاری ایسنا، به انتشار این خبر واکنش نشان داده و این موضوع را تکذیب کرده است.

کلانتری در این مصاحبه ضمن تایید اصل موضوع یعنی تفیش افراد در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان گفته است که این کار به دلیل ” اخطارهای امنیتی” بوده و تفتیش نیز بوسیله راکت‌های الکترونیکی صورت گرفته است.

وی می افزاید: “استفاده از راکت‌ها از فاصله دور انجام شده است، بنابراین اخباری مبتنی بر بازرسی بدنی خانم‌های شرکت کننده توسط آقایان صحت ندارد”.

حال با مراجعه به اصل خبر منتشر شده در قاصد می توان مشاهده کرد که اولا در هیچ کجای این خبر نیامده که تفتیش بدنی با دست صورت گرفته و اتفاقا قاصد بر استفاده از راکت های الکترونیکی نیز تاکید کرده است.

اما اصل سوال اینجاست که اگر قرار است چنین کاری صورت بگیرد، آیا بهتر نبود تا برای بازرسی کیف خانم ها از بازرسان زن استفاده می شد تا آقایان در کیف خانم ها سرک نکشند و موجب نارضایتی و اعتراض خانواده ها نشوند؟


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.