مسئول کانون بسیج هنرمندان عنبرآباد:کانون بسیج هنرمندان عنبرآباد برتر استانی شد

خبرگزاری آریا – مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان عنبرآباد گفت: طی ارزیابی و بازدیدهای ستادی که از طریق سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان انجام شد، این کانون به عنوان بسیج هنرمندان برتر در سطح استان کرمان معرفی شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، محمد الله‌توکلی اظهار داشت: بسیج و مجموعه آن به عنوان یک مرکز فرهنگی و اجتماعی خدمات گسترده را با توجه به رسالتش در جامعه اسلامی ارائه می‌کند.
وی افزود: اقشار مختلف مردم در بسیج به عنوان مرکز فعالیت جمعی در زمینه‌های مختلف حضور دارند و در این بین حضور پررنگ جوانان و نوجوانان را به وضوح می‌توان دید.
الله‌توکلی تصریح کرد: در این راستا اهداف فرهنگی و اجتماعی بسیج هنرمندان در سطح کشور با حضور هنرمندان بسیجی تشکیل شده است و تاکنون نیز نسبت به جذب هنرمندان بسیجی اقدامات قابل توجهی از طریق بسیج انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: کانون بسیج هنرمندان شهرستان عنبرآباد از سال ۸۷ با حمایت بسیج شهرستان راه‌اندازی شد و تاکنون موفقیت‌های چشمگیری در زمینه جذب هنرمندان بسیجی این شهرستان داشته است.
مسئول کانون بسیج هنرمندان عنبرآباد گفت: سال گذشته طی ارزیابی و بازدیدهای ستادی که از طریق سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان انجام شد، این کانون به عنوان بسیج هنرمندان برتر در سطح استان کرمان معرفی شده است.
الله‌توکلی اذعان کرد: هدف کانون بسیج هنرمندان عنبرآباد این است که بتوانیم استعدادهای بالقوه‌ای که در بین جوانان و نوجوانان بسیجی شهرستان وجود دارد را بالفعل کنیم.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.