مسائلی مهمتر از بازدید زندان اوین در کشور وجود دارد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره iبه نامه‌نگاری‌های اخیر سران قوای مجریه و قضاییه گفت: در کشور مسائلی مهمتر از بازدید زندان اوین وجود دارد و ادامه یافتن این مسائل iبه آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی خشه وارد می‌کند.

رامین شمسایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره iبه اختلاف نظر اخیر میان سران قوای مجریه و قضائیه اظهار داشت: در شرایط کنونی، مسئولان نظام باید با بصیرت و تدبیر خود در حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش نمایند و نقش ایران را iبه عنوان یک الگوی مردم‌سالاری دینی در منطقه مورد توجه  قرار دهند تا اینگونه مشکلات، ما را از آرمان اصلی نظام و انقلاب دور نکند.

این فعال دانشجویی در واکنش iبه رسانه‌ای کردن اختلاف میان سران  قوا از سوی رئیس قوی مجریه گفت:‌ در هفته اخیر شاهد نامه‌نگاری‌هایی از سوی احمدی نژاد و آیت‌الله آملی لاریجانی در ارتباط با بازدید از زندان اوین بودیم که این مسئله چیزی جزء بی‌تدبیری برخی از مسئولان در این زمینه نیست.

معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه با بیان اینکه عملکرد مسئولان، نوعی آزمون ولایت‌مداری است، یادآور شد: در کشور، مسائلی مهم‌تر از بازدید رئیس جمهور از زندان اوین وجود دارد و آقایان باید پاسخگوی مطالبات مردمی باشند و دامن زدن iبه اختلافات خود با دیگر قوا را از ذهن پاک نمایند.

وی عنوان کرد:‌ شاد کردن دشمن و دلسردی مردم و دلبستگان نظام جمهوری اسلامی از نقش و جایگاه مسئولان از جمله پیامدهای اختلاف میان سران قوا است.

معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در پایان iبه نقش شورای حل اختلاف میان قوا اشاره و خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی این شورا حل اختلاف میان قوای سه‌گانه است و مادامی که مسئولان از این رفتارهای خود کوتاه نیایند و تدبیری اتخاذ نکنند، این مسائل ادامه خواهد داشت، لذا iبهتر است این شورا برای ایجاد آرامش و حل مشکل میان این دو قوه، وارد عمل شود.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.