مسائل سیاسی نباید بر روی تأمین داروی کشور سایه بیندازد

۷فروردین ۱۳،
ممتاز نیوز: عضو هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران گفت: به نظر می رسد با توجه به شرایط کلی جامعه، آغاز سال تازه بازار دارویی دارای آرامش و تعادل مناسبی خواهد بود.

دکتر شهاب الدین جنیدی، عضو هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران با اشاره به اینکه در بحث دارو باید به فکر سلامت و رفاه مردم بود به باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بوروکراسی های سخت اداری از طرفی بعضی مسائل سیاسی نباید بر روی تأمین داروی کشور سایه بیندازد که با توجه به شرایط فعلی بنظر می رسد سال تازه را با کمبودهای حاد دارویی آغاز نخواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به همکاری های بانک مرکزی و مسئولین وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو، هماهنگی های لازم برای شرایط فعلی کشور بوجود آمده و امید است کمبود نگران کننده ای را در سال تازه شاهد نباشیم.

دبیر انجمن داروسازان تهران با اشاره به شرایط تحریم و سایر مسائل اذعان داشت: گاهی اوقات ممکن است مشکلاتی بوجود آید که پروسه تأمین دارو را کمی زمان بر کند که در این مورد نیز تدابیری اندیشیده شده و وزارت بهداشت با هماهنگی بانک مرکزی، گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت با همه مشکلات پیش رو شرایط را خوب مدیریت کرده اند و امیدواریم با آغاز سال تازه نگرانی های تأمین دارو به پایان برسد.

منبع:ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.