مسابقات انتخابی، ملاک اصلی ملی پوش شدن است/پیشکسوتان با هر نظری قابل احترامند

۲۶خردادماه،

مدیر امور فنی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: هر کشتی گیری قصد دارد به دوبنده تیم ملی برسد باید در مسابقات انتخابی شرکت کند.

علی اشکانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: با سیاستی که اعضای شواری فنی در نظر گرفتند رقابتهای انتخابی تیم ملی برگزار می گردد و حضور تمامی مدعیان در این مسابقات الزامی خواهد بود در نتیجه اگر کشتی گیری در این رقابتها شرکت نکند شانسی برای ملی پوش شدن نخواهد داشت.
 
مدیر امور فنی تیم های ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که اگرحتی یکی از قهرمانان خوب کشور نیز در مسابقات انتخابی موفق نشود بازهم شانسی برای ملی پوش شدن نخواهد داشت گفت: در هر صورت ملاک اصلی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی حضور در مسابقات انتخابی است اما اگر تحت شرایطی احساس شود که کشتی گیری در شرایط کنونی بهتر می تواند به تیم ملی کمک کند اعضای شواری فنی در مورد آن تصمیم خواهند گرفت البته این موضوع ممکن است فقط در یک وزن رخ دهد و در بقیه اوزان موفقیت در میدان انتخابی ملاک و معیار است.
 
دارنده مدال نقره جهان دربارهٔ این که با چه هدفی در پست مدیر امور فنی تیم  های ملی کشتی فرنگی قبول مسئولیت کرده اظهار داشت: به هر حال من سال های بسیاری است که در کشتی حضور دارم و تحت هر شرایطی دوست دارم در رشته ای که به آن تعلق خاطر دارم خدمت کنم و هم اکنون که این شرایط فراهم شده قصد دارم به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنم.
 
وی افزود: افزایش سطح دانش مربیان، توسعه کشتی در تمامی سطوح و پرورش استعدادهایی که در این رشته در سراسر کشور وجود دارند از جمله برنامه هایی است که باید بیشتر روی آن متمرکز شویم، در ضمن کار کردن در رده های سنی پایه را نباید فراموش کنیم.
 
اشکانی در پاسخ به انتقاد بعضی پیشکسوتان مبنی برا ین که وی در حد و اندازه مدیریت امور فنی تیم های ملی نیست گفت: من که خودم را تحمیل نکردم و با نظر اشخاصی که در کشتی شناخته شده می باشند انتخاب شدم و پس از قبول مسئولیت نیز از تمامی بزرگان رخصت گرفتم حالا چرا بعضی ها همواره به دنبال ایجاد حواشی و خراب کردن اشخاص می باشند واقعاً نمی دانم؟
 
وی با بیان این که تاکید کرد: به خوبی می دانم چه کسانی چه صحبتهایی را انجام می دهند و با من مخالف می باشند اما از آنجا که یاد گرفته ام در هر شرایطی باید به پیشکسوتان در ورزش احترام گذاشت هر نظری که آنها داشته باشند برای من قابل احترام است.
 
مدیر امور فنی تیم های ملی کشتی فرنگی دربارهٔ این که از نظر او یک رئیس فدراسیون باید چه ویژه گی هایی داشته باشد گفت: به اعتقاد من رئیس فدراسیون  باید از هر نظر مدیریت قوی داشته باشد و بتواند با روابط عمومی بالا با سایرین ارتباط مناسب برقرار کند ضمن این که بسیار مهم است شرایط کار کردن در رشته ای چون کشتی را بفهمد حالا اگر از جنس کشتی هم نبود بسیار مهم نیست./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.