مسابقات بزرگ احسان ماندگار برگزار می‌شود

۰۳م آذر ،

معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه همزمان با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) مسابقه سراسری کتاب خوانی وقف ” احسان ماندگار” را در سطح کشور برگزار می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین شرف خانی در تشریح برگزاری این مسابقه به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقه سراسری کتاب خوانی وقف احسان ماندگار با هدف تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف و آشنایی آحاد مردم با احکام آن در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در کتاب ” احسان ماندگار” مباحث مختلفی پیرامون سنت نیکوی وقف، احکام و قوانین وقف و‌ آثار برکات وقف مطرح شده با شمارگان ۵۰۰ هزار هم اکنون از طریق ادارات اوقاف و امامزادگان و بقاع متبرکه قابل دریافت است.

وی افزود: علاقه مندان می‌توانند با مطالعه دقیق این کتاب به ۴۰ سؤال مسابقه تا ۳۰ آذرماه ۹۱ پاسخ های صحیح را به آدرس: قم- صندوق پستی ۱۶۸-۳۷۱۳۵ ارسال کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شرف خانی یاد آور شد: قرعه کشی این مسابقه همزمان با هفته وقف انجام خواهد شد و به برگزیدگان ۱۴ کمک هزینه حج عمره، ۷۲ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، ۱۱۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ۱۱۰ قلم گویای قرآنی و جوایز دیگر اهدا خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خاطر نشان کرد: فایل کامل این کتاب از طریق سازمان اوقاف و امور خیریه قابل دریافت است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.