مسابقات کارکنان بانک اقتصادنوین برگزار شد

مسابقات آمادگی جسمانی و شنای کارکنان بانک اقتصادنوین برگزار شدبینا- مسابقات آمادگی جسمانی و شنای کارکنان بانک اقتصادنوین برگزار شددر راستای ایجاد همبستگی و نشاط سازمانی مسابقات آمادگی جسمانی و شنای کارکنان بانک اقتصادنوین و شرکت‌های تابعه برگزار شد.
به گزارش بینا، این مسابقات در دو رشته آمادگی جسمانی آقایان و بانوان و شنای بانوان در دو رده سنی برگزار شد.
در رشته آمادگی جسمانی آقایان که با همکاری فدراسیون آمادگی و ایروبیک برگزار شد، در رده سنی زیر ۳۰ سال علیرضا مالکی از سرپرستی منطقه یک تهران به مقام قهرمانی دست یافت و نوید شفیعی از شعبه اکباتان و مهدی برزگر از معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی به ترتیب دوم و سوم شدند. در رده سنی بالای ۳۰ سال نیز حجت دلسوز از شعبه تئاترشهر به عنوان نخست دست یافت و احسان‌اله فضایلی از شعبه فلکه دوم تهرانپارس و حامد خالقی‌فر از شعبه کیش دوم و سوم شدند.
در گروه خانم‌ها نیز در رشته آمادگی جسمانی بانوان زیر ۳۰ سال سمیه زرین از شعبه فردوسی به مقام قهرمانی دست یافت و رومینا صالح‌پور از شعبه خواجه نصیر مراغه دوم و ویدا کشاورز از شعبه جنت‌آباد سوم شدند. در گروه بالای ۳۰ سال آمادگی جسمانی نیز آترین آذرهوشنگ از معاونت فناوری اطلاعات به مقام قهرمانی دست یافت و فرزانه خسروانی‌فرد از شعبه زرافشان شمالی و مریم وفایی‌فرد از شرکت لیزینگ اقتصادنوین به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.
در رشته شنای بانوان نیز مسابقات در دو رشته کرال سینه و قورباغه در دو گروه زیر و بالای ۳۰ سال برگزار شد که ملیکا سربازی از شرکت خدمات پشتیبانی در هر دو رشته قورباغه و کرال سینه در رده سنی زیر ۳۰ سال به مقام قهرمانی دست یافت. در رشته کرال سینه زیر ۳۰ سال شبنم کلاهدوز از مدیریت امور شعب تهران دوم و پریناز سعادت از معاونت فناوری اطلاعات سوم شدند. در ۵۰ متر قورباغه نیز پریناز سعادت از معاونت فناوری اطلاعات دوم و شبنم کلاهدوز از مدیریت امور شعب تهران سوم شدند.
در رده سنی بالای ۳۰ سال نیز در رشته کرال سینه آترین آذرهوشنگ از معاونت فناوری اطلاعات به مقام نخست دست یافت و محبوبه جلالی از شعبه توحید اصفهان و کیمیا روحانی از اداره اعتبارت شرکتی سوم شد.
در قورباغه بالای ۳۰ سال نیز کیمیا روحانی از اداره اعتبارت شرکتی قهرمان و محبوبه جلالی از شعبه توحید اصفهان دوم و آترین آذرهوشنگ از معاونت فناوری اطلاعات سوم شدند. این مسابقات طی روزهای ۲۲، ۲۳ و ۲۴ شهریور ماه در تهران برگزار شد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.