مسابقات کشتی آزاد دانشجویان پیام نور کشور در سنندج پایان یافت

به گزارش ایرنا، در این مسابقات و در اوزان ۵۵ کیلوگرم مهدی رحمتی زاد از آذربایجان غربی مقام اول، حسن کریمی زاده از مازندان مقام دوم و حیدر حمزه لو از تهران و مهدی موسی حسینی از خوزستان مشترکا مقام سوم را به دست آوردند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم نیز مجید پیکری از خراسان رضوی اول، امید ملکاه از گلستان دوم شدند و سجاد گمرکی از سیستان و بلوچستان و ˈدلیر حمله کردˈ از کردستان به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۶۶ کیلوگرم نیز محسن ایران نژاد از گلستان اول شد، حسن احمدی از خراسان رضوی به عنوان دوم رسید و محمد رضا نوروزی از مازندان نیز مقام سوم را کسب کرد.

همچنین در وزن ۷۴ کیلوگرم این دوره از مسابقات نیز متین حسینی از مازندان مقام دوم را کسب کرد و مرتضی لر از مرکزی و میلاد امیدی از همدان نیز به صورت مشترک مقام سوم را به دست آوردند.

در وزن ۸۴ کیلوگرم محمد علی ریشی از تهران اول شد، سینا محمود پور از مازندان مقام دوم را به دست آورد و افشین باقری از کرمان و احمد عبدلی از البرز نیز مشترکا صاحب عناوین سوم شدند.

در وزن ۹۶ کیلوگرم نیز وحید گودرزی از لرستان اول شد، نادر حسینی از کرمانشاه عنوان دوم را کسب کرد و محمد رضا صدیقی از البرز و امید علی رضایی از اصفهان نیز به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن ۱۲۰ کیلوگرم نیز قاسم شیرنیاز از مازندان در رده نخست ایستاد، رضا نظری از البرز مقام دوم را بدست آورد و محمد عمادلو از خراسان رضوی و پیمان رنجبر از کردستان هم مقام سوم را کسب کردند.ک/۲

۷۳۴۸/۵۳۳**۱۵۹۷

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.