مسابقه خاطره‌نویسی طلاب مدرسه علمیه فیضیه برگزار می‌شود

چهارشنبه ۲۴ خرداد – ۰۳:۲۱:۰۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- معاون آموزش مدارس علمیه فیضیه و دارالشفا قم از برگزاری مسابقه خاطره نویسی طلاب این مدارس خبر داد.  
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه،‌ حجت‌الاسلام رضوی، شب گذشته در گردهمایی طلاب مدرسه فیضیه و دارالشفا طی سخنانی،‌گفت: هدف انسان از خلقت پرستش خداوند و رسیدن به کمال است که اگر او از این مسیر منحرف شود و به دنیا بپردازد، خسران زیادی را متحمل شده است.
وی با تاکید بر انجام تمام کارها برای رضایت خداوند، افزود: امروز باید تمام کارهای ما حتی مباحثه و درس خواندنمان توام با اخلاص و برای خدا باشد و در این صورت است که می‌توانیم شاهد موفقیت در کارها باشیم.
معاون آموزش مدارس علمیه فیضیه و دارالشفا تصریح کرد: اگر کارهای انسان رنگ و بوی خدایی نگیرد بی ثمر بوده و انسان زندگی خود را باخته،‌ لذا هرگز نباید ارتباط خود را با خداوند قطع کنیم.
وی در ادامه سخنان خود به برخی ا زفعالیت های آموزشی مدارس فیضیه و دارالشفاء اشاره کرد و گفت:‌ یکی از اقدامات در دست انجام برگزاری مسایقه خاطره نویسی طلاب است؛ آنان می‌توانند خاطرات خود را مکتوب کرده و ارائه دهند تا پس از بررسی و چاپ آن‌ها، به چند خاطره برتر جوایزی اهدا شود.
حجت‌الاسلام رضوی ادامه داد:‌ از آن جا که از سال تحصیلی آینده، پذیرش طلاب منوط به شرکت آن ها در امتحانات دوره قبل بوده است، لذا طلاب حتما باید در امتحانات حضور یابند.
وی یادآور شد: ‌طلاب باید قدر دان فضاهای آموزشی ایجاد شده باشند و اهتمام زیادی به تحصیل و حضور منظم در امتحانات داشته باشند.
معاون آموزشی مدارس علمیه فیضیه و دارالشفاء با بیان این که ثبت‌نام سال تحصیلی آینده از نیمه دوم شهریورماه آغاز می‌شود، تصریح کرد: ‌نیمه تیر ماه سال حاری تاریخ بسته شدن حجرات است و لذا اگر افرادی که می‌خواهند در طول تابستان در قم بمانند،‌باید هماهنگی لازم را انجام دهند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۳۱۵۲۱۰۵۴۵۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.