مسابقه زیباترین زن در کشور وهابیون

مسابقه زیباترین زن در کشور وهابیون

به گزارش سرویس دینی جام نیوز، رژیم وهابی عربستان سعودیکه ادعای پیروی ازاسلام واقعی و راستین را دارد، در برابر جدید ترین رفتار غیر اخلاقی که در کشورش رخ داده کاملا سکوت کرده است.

 در همین راستا اخبار رسیده از عربستان حاکی از آن است که  مسابقه ملکه زیبایی زنان فیلیپینی در هتل “الواحه” در شهر جده عربستان سعودی برگزار شد و نیروهای امنیتی، پلیس و یا حتی نیروهای وهابی هیئت امر به معروف و نهی از منکر نیز برخوردی با این مسابقه نکردند و این مسابقه با حضور صد ها نفر از زنان و مردان فیلیپینی و عربی برگزار شد.در همین راستا «ادگار میندوزا» مسئول برگزار کننده این مسابقات طی اظهاراتی گفت: «زنان فیلیپینی مقیم جده و دیگر شهرهای سعودی در این مسابقه شرکت کرده و یا حداقل حضور یافتند. ما در این مسابقه بیش از ۵۰۰ مهمان داشتیم. ۱۱ زن فیلیپینی در این مسابقه شرکت کردند و در نهایت یک زن ۲۹ ساله لقب زیباترین زن فیلیپینی مقیم عربستان را به خود کسب کرد.»

مسابقه زیباترین زن در کشور وهابیون

گفتنی است این مسابقه با هزینه دو شرکت “Psalmstre Enterprises” و “Placentra” که نماینده فروش صابون های گیاهی در عربستان هستند، برگزار شد. لازم به ذکر است وهابیون در حالی با این اقدام زنان کشور دیگر مقابله نکردند که اگر زنی در کشور خودشان به فروشندگی بپردازد یا به تنهایی سفر رود و یا اینکه رانندگی کند با مجازات روبرو می شود.

tags

,اخبار ملکه زیبایی, زن سال, مسابقه زن سال, مسابقه زیباترین زن, مسابقه زیباترین زن در کشور وهابیون, مسابقه ملکه, مسابقه ملکه زیبایی زنان فیلیپینی, ملکه زیبایی, ملکه زیبایی در عربستان, ملکه زیبایی عربستان, ملکه زیبایی وهابیون, ملکه وهابیون, وهابیت, وهابیت در فیلیپین, وهابیت و فراماسون, وهابیون, وهابیون عرب, وهابیون عربستانی, کشور وهابیون

تاریخ ۱۹ تیر      

تعداد بازدید ۲۱      

موضوعاتاخبار روز ایران و جهان,اخبار سیاسی

     



منتظر نظر شما هستیم !


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ستاره:

    چه نظری میخوای بگذارم؟اهااااااااااااااای جماعت مدعی!اینم از عربستانتون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.