مسابقه طراحی پوستر فجر و عروج نور برگزار می‌شود

توسط سازمان زیباسازی شهر تهران:

هنر > تجسمی
سازمان زیباسازی شهر تهران به مناسبت پاسداشت ۲۸ صفر رحلت پیامبر اعظم (ص)، نمایشگاه پوستر “عروج نور” و به مناسبت دهه مبارک فجر، نمایشگاه پوستر “فجر” برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، کلیه هنرمندان و دانشجویان هنرهای تجسمی برای شرکت در نمایشگاه پوستر “عروج نور” می‌توانند تا ۱۵ آذر ماه و برای شرکت در جشنواره ” فجر” تا ۳۰ آذر با ارسال آثار خود به دفتر دبیرخانه جشنواره، در این دو نمایشگاه شرکت کنند.

آثار پس از داوری از سوی هیات داوران انتخاب و به سه اثر برگزیده در هر دو نمایشگاه لوح تقدیر و ۲۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌شود و به کلیه آثاری که به نمایشگاه راه یافته‌اند، مبلغ ۲ میلیون ریال حق‌التالیف تعلق می‌گیرد.

شرکت برای کلیه هنرمندان و علاقمندان در این دو جشنواره آزاد است و هر هنرمند می‌تواند حداکثر با ارائه ۵ اثر در جشنواره فجر شرکت کند البته آثار باید روی CD و یا DVD ذخیره شده و نام طراح روی آن نوشته شده باشد.

با توجه به اینکه آثار منتخب علاوه بر چاپ ۱۰۰ در ۷۰ و ارائه در نمایشگاه، بر روی تابلوهای گرافیک محیطی سطح شهر نیز به نمایش در می‌آیند، طراحان باید به ویژگی‌ها و مولفه‌های طراحی برای تابلوهای شهری توجه داشته باشند.

آثار باید در ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ و در وضوح dpi 300 و در فضای cmyk اجرا شده باشند و استفاده از آرم و عنوان شهرداری تهران در طرح‌ها ضروری است.

به تمامی شرکت کنندگان که آثارشان به نمایشگاه راه یافته، گواهی شرکت و کتاب جشنواره تعلق می‌گیرد.

علاقمندان برای شرکت، تکمیل فرم شرکت و ارسال تصویر می‌توانند به سایت www.zibasazi.ir مراجعه کنند و یا با دبیرخانه جشنواره به آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، نرسیده به میرداماد، خیابان دامن افشار، پلاک ۵۵، سازمان زیباسازی شهر تهران، معاونت فرهنگی، دبیرخانه جشنواره فجر، شماره تلفن ۸۹۳۵۷۵۰۹ تماس بگیرند.


RSS
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.