مسابقه عکاسی زمستانه تاژ شروع شد

با شروع فصل زمستان، برند تاژ اقدام به برگزاری یک مسابقه گرم در یک فصل سرد نموده است که شرکت کنندگان در این مسابقه می بایست عکس های خلاقانه ای با حضور محصول مشکین تاژ انداخته و از طریق صفحه کمپین “مشکین تاژ، پرمصرف ترین مشکین شوی ایران” برای این شرکت ارسال نمایند .

جناب آقای غروی معاونت بازاریابی شرکت مهد تاژ اعلام نمودند که برند تاژ بعد از برگزاری موفق سه کمپین مسابقه عکاسی تاژبانو با موضوع قدردانی از مقام مادر و زن در فصل بهار،مسابقه عکاسی تاژستانهدر فصل تابستان با موضوع عکاسی از محصولات برند تاژ ومسابقه عکاسی مهر مهربان با موضوع بازگشایی مدارس، اکنون در فصل زمستان اقدام به برگزاری کمپین جدیدی با عنوانمشکین تاژ، پرمصرف ترین مشکین شوی ایراننموده است.

کمپین عکاسی زمستانی تاژ راه اندازی شد

گفتنی است این کمپین در سه فاز اجرا میگردد.فاز اول، تخفیفات زمستانه: تاژ در فروشگاه های زنجیره ای منتخب تخفیفات ۱۰ الی ۲۰ درصدی زمستانه برای محصولات خود در نظر گرفته است. فاز دوم، هدیه تاژ: در این مرحله مصرف کنندگان به ازای خرید هر ۳۳ هزار تومان از محصولات برند تاژ در فروشگاههای منتخب کشور یک مشکین تاژ ۱۰۰۰ گرمی هدیه خواهند گرفت و این کمپین به همین جا ختم نمی شودفاز سوم، عکاسی و جایزه:شرکت کنندگان می توانند با هدیه های خود و یا مشکین تاژهایی که خریداری کرده اند، یک عکس خلاقانه بگیرند و برای تاژ ارسال نمایند تا صاحب یکی از جوایز ارزنده این کمپین شوند.

همچنین ایشان فرمودند کاربران برای شرکت در این کمپین می توانند آثار خود را جهت درج در صفحه رسمی برند تاژ دراینستاگرام(tageadv)نهایتا تا ۲۰ اسفند ماه ارسال نمایند، زمان اتمام مسابقه عکاسیمشکین تاژ، پرمصرف ترین مشکین شوی ایرانرا ۲۹ اسفند ماه اعلام نمودند، علاقمندان برای شرکت در این کمپین میتوانند تمامی اطلاعات لازم جهت شرکت در این مسابقه را درصفحه اصلی این کمپینمشکین تاژ، پرمصرف ترین مشکین شوی ایرانبه طور کامل مشاهده کنند و امکان پرسش و پاسخ نیز فراهم شده است. عکسهایی که به بخش اصلی مسابقه راه یافته اند در صفحه رسمی برند تاژ دراینستاگرام(tageadv)نمایش داده خواهند شد و قابل مشاهد برای عموم خواهند بود .

جوایز مسابقه مشکین تاژ، پرمصرف ترین مشکین شوی ایران

  • ۴ عدد گوشی آیفون ۶
  • ۲۰ عدد تلویزین ۴۸ اینچ سامسونگ
  • ۳۰ عدد تبلت ۷ اینچ سامسونگ

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.