مسابقه نقاشی «مل مل کشون» برگزار می گردد

۲۴م آذر ،

تهیه کننده برنامه «ماجراهای ململ» خبر داد:

سینماپرس-گروه تلویزیون/ تهیه کننده ویژه برنامه عصرگاهی برنامه کودک«ماجراهای ململ» از برگزاری مسابقه سراسری نقاشی «مل مل کشون» برای ایجاد رقابت در خلاقیت کودکان و اضافه شدن بخش های تازهی به این برنامه در شبکه دوم سیما خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محمود سلامیان همچنین با اشاره به ورود شخصیت عروسکی تازه به این برنامه گفت: ملیناز خواهر کوچکتر مل مل است که با ورودش به برنامه اتفاقات جالب تازهی را رقم می زند و البته در همین مدت کوتاه دوستان بسیار بسیاری در بین مخاطبان این برنامه پیدا کرده است.

تهیه کننده «ماجراهای ململ» همچنین از اضافه شدن بخش تازه دانستنیها به برنامه خبر داد و گفت: در این بخش دربارهٔ خبرها و دانستنیهای علمی و آموزنده و جالب برای بچه ها صحبت می‌شود.

وی با بیان این‌که به زودی مسابقه بزرگ مل‌مل کشون (۲) در برنامه برگزار می‌شود، افزود: این مسابقه یک بار در سال ۱۳۸۸ برگزار و با استقبال بی نظیر مخاطبان مواجه شد.

این تهیه کننده افزود: در این مسابقه سراسری بچه ها تصویر مل مل را با خلاقیت و سلیقه خود به شکل نقاشی یا کلاژ درست کرده و به برنامه ارسال می کنند.

گفتنی است، «ماجراهای ململ» عنوان ویژه برنامه ای از گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما است که به کارگردانی و تهیه کنندگی محمود سلامیان تهیه شده است.این ویژه برنامه که پخش آن از اردیبهشت سال قبل آغاز شده به مناسبت های مختلف با آیتم های متنوعی همچون مسابقه، پیامک خوانی، نمایش و بخش کارشناسی، برنامه خود را هر روز عصر از شنبه تا پنج شنبه بر روی آنتن می برد.

انتهای پیام/ع.ت

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۱۱۷


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمدبصیربازیار:

    برنامه مل مل راخیلی دوست دارم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.