مسابقه و نمایشگاه عکس شهدای جهاد علمی برپا می‌شود!!

همزمان با برگزاری جشنواره بین المللی فیلم، عکس و فیلمنامه شهدای جهاد علمی که قرار است ۱۴ و ۱۵ آذر در تهران برگزار شود، نمایشگاه عکس شهدای جهاد علمی نیز، برپا می‌شود.

 

 cameraman

 

 

این جشنواره در آستانه برگزاری کنگره بزرگ شهدای جهاد علمی در کشور طراحی شده است.

 

جشنواره بین المللی فیلم شهدای جهاد علمی با اهدافی چون: پاسداشت مجاهدت‌های شهدای شاخص جهاد علمی، در راه پیشرفت و استقلال کشور، تبیین مقام علمی و معنوی شهدای جهاد علمی، گسترش فعالیت های فرهنگی، هنری مرتبط با شهدای جهاد علمی و انسجام بخشی به آثارهنری و فرهنگی در راستای مقام و منزلت علم جهادی با محوریت شهدای جهاد علمی و به صورت ویژه ، شهدای هسته‌ای به دبیری یزدان عشیری توسط سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با همکاری مراکز و سازمان های مختلف برگزار می‌شود.

 

مسابقه عکس شهدای جهاد علمی یکی از بخش‌های این رویداد فرهنگی است که آثار منتخب این بخش در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

 

روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم و عکس و فیلمنامه شهدای جهاد علمی ضمن دعوت از عکاسان کشور بویژه، عکاسان خبری و واحدهای عکس رسانه‌های مختلف برای شرکت در مسابقه عکس شهدای جهاد علمی آخرین مهلت ارائه آثار به دبیرخانه جشنواره را ۳۰ آبان اعلام کرد.

در این خبر مقررات عمومی شرکت در بخش عکس جشنواره به این شرح آمده است: شرکت در این جشنواره برای تمامی عکاسان آماتور وحرفه ای آزاد است/ تعدادعکس‌های ارسالی محدویتی ندارد و به صورت تک عکس یا مجموعه قابل ارائه می‌باشد/ متولیان برگزاری حق استفاده ازعکس‌های پذیرفته شده را با نام عکاس، برای خود محفوظ می‌داند/ شرکت کنندگان عکس‌های خود را درقالب سی دی یا دی وی دی به همراه فایل مشخصات فردی به نشانی جشنواره ارسال کنند/ آثار منتخب همزمان با برگزاری جشنواره به صورت کتاب و نمایشگاه در معرض دید عموم گذاشته خواهد شد/ تصمیم گیری درباره مسائل پیش بینی نشده به عهده ستاد برگزاری جشنواره است.

 

روابط عمومی جشنواره از علاقه‌مندان تقاضا کرد آثارشان را تا ۳۰ آبان به نشانی دبیرخانه: تهران، خیابان انقلاب، روبروی درب اصلی دانشگاه تهران، پلاک ۱۲۴۶ طبقه سومارسال نمایند.

منبع:ایسنا

فرهنگ و ادب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.