«مسافر بهشت» در راه تلویزیون

جام جم آنلاین: شبکه‌های مختلف سیما برای شب‌های قدر آثار نمایشی متناسب با مضامین این شب‌ها را برای پخش آماده کرده‌اند.

مجموعه تلویزیونی «راز پنهان» به نویسندگی و کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی که از ابتدای ماه رمضان از شبکه یک سیما روانه آنتن شد در شب‌های قدر هم از شبکه یک پخش می‌شود.

شبکه دو سیما در شب‌های قدر مجموعه «قسم» را با مضمون اجتماعی و مذهبی جایگزین مجموعه طنز «چمدان» ساخته خسرو ملکان می‌کند. این مجموعه از روز چهارشنبه ۱۸ مرداد ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه پخش می‌شود.

سریال «قسم» به کارگردانی و نویسندگی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی سعید منتظرالمهدی تهیه شده است. مضمون این مجموعه اجتماعی و مذهبی است.

«قسم » روایتگر زندگی پیرمردی است که در هویت و اعتقاداتش دچار تردید شده و همین موضوع او را در مسیر دیگری از زندگی قرار می‌دهد.

در سریال «قسم» بهزاد فراهانی، مریم کاویانی، نسرین مقانلو، حسن جوهرچی، آزیتا ترکاشوند، امیر غفارمنش، سعید آقاخانی و… نقش‌‌آفرینی می‌کنند.

سایر عوامل تولید این سریال عبارتند از: نویسنده: حسین تبریزی، مدیر تصویربرداری: هوشنگ غفوری، صدابردار: وحید سلطانی، طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه و لباس: منوچهر یعقوبی، مدیر تولید: امیر حشمت‌‌زاد، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: بهارک فرامرزی و منشی صحنه: مهتاب شهرابی.

سریال «مثل من، مثل تو» که به مناسبت ماه رمضان از این شبکه پخش می‌شود، در لیالی قدر نیز به پخش خود ادامه می‌دهد.

شبکه سه سیما هم در شب‌های قدر پخش سه فیلم را جایگزین مجموعه «خداحافظ بچه» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی داوود هاشمی می‌کند.

فیلم تلویزیونی «نیمه شب» روز چهارشنبه ۱۸ مرداد ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود. این فیلم به نویسندگی سعید دولتخانی، کارگردانی سیامک صرافت و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی تهیه شده و در آن عباس غزالی، حدیث میرامینی، سوگل طهماسبی، عطا عمرانی، زهره حمیدی و مجید زارع‌کار بازی می‌کنند.

داستان فیلم «نیمه شب» درباره جوانی به نام علیرضاست که بعد از تصادف با دختری به نام سمانه که باعث مرگ او می‌شود، فرار می‌کند. خانواده سمانه، قلب او را به دختری به نام مهتاب اهدا می‌کنند. مهتاب به دنبال خانواده سمانه می‌گردد تا از آنها تشکر کند. در این راه با علیرضا آشنا می‌شود و…

فیلم تلویزیونی «مسافر بهشت» به نویسندگی و کارگردانی فریدون جیرانی روز پنجشنبه ۱۹ مرداد ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روی آنتن می‌رود.

این فیلم به تهیه‌کنندگی تینا پاکروان و فریدون جیرانی تهیه شده و در آن فاطمه گودرزی، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، اکبر معززی، زهیر یاری، افشین زی‌نوری، کریم امینی، علیرضا حق‌شناس، حسن کاخی و تینا پاکروان بازی می‌کنند.

فیلم «مسافر بهشت» روایتگر زندگی چند آدم است که در آخرین روز سال به طور اتفاقی با هم روبه‌رو می‌شوند؛ آدم‌هایی که سعی دارند مشکلاتشان را از هم مخفی کنند، اما بی‌آن که خودشان بخواهند مشکلات آنها را به هم نزدیک‌تر می‌کند.

فیلم تلویزیونی «ضامن» به کارگردانی منوچهر هادی روز جمعه ۲۰ مرداد ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود.

در این فیلم مهدی پاکدل، بیتا سحرخیز، شراره دولت‌آبادی و… بازی می‌کنند و داستان آن درباره فردی به نام رضاست که ضامن دوستش، مجید برای دریافت یک قرض ۲۰ میلیون تومانی از صاحب یک نمایشگاه به نام صمدی می‌شود، اما مجید بعد از دریافت وام متواری می‌شود و طلبکار چک‌های رضا را برگشت زده و او را به زندان می‌اندازد.

خانواده رضا در تنگنای معیشتی قرار می‌گیرند و پیگیری‌های لیلا، همسر رضا برای گرفتن رضایت از صمدی بی‌نتیجه می‌ماند. امیرعلی فرزند رضا دچار افت تحصیلی و افسردگی می‌شود و لیلا مجبور می‌شود برای حفظ خانواده در یک بیمارستان به عنوان خدمه مشغول به کار شود و…

پخش مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» هم در شب‌های قدر از شبکه تهران ادامه خواهد یافت.

همچنین فیلم تلویزیونی «ژرفا» به کارگردانی حجت قاسم‌زاده‌اصل بیستم مرداد ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه چهار پخش می‌شود.

در این فیلم امین زندگانی، سیدمهرداد ضیایی، فرشته سرابندی، رضا آحادی و منوچهر علی‌پور بازی می‌کنند. داستان فیلم «ژرفا» درباره یک راننده تاکسی به نام امیر است که با مسافران مختلفی روبه‌رو می‌شود و… .


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.