مسافر تاخیر نکند قطار بموقع حرکت می کند

۲۹م اسفند ،

ˈابراهیم محمدیˈ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در روزهای پایانی سال خیابان های اصلی شهر تهران به ویژه راه های منتهی به ایستگاه راه آهن ترافیک سنگینی ایجاد می گردد.

وی گفت: بهتر است مسافرانی که از شهر تهران قصد مسافرت دارند یک ساعت زودتر از زمان حرکت قطار در ایستگاه راه آهن حاضر باشند تا حرکت قطارها به تاخیر نیافتد.

وی در ادامه اضافه کرد: مسافران با در نظر گرفتن مسافت و حجم سنگین ترافیک مسیرشان یک ساعت زودتر از زمان حرکت قطار در ایستگاه حاضر شوند.

محمدی گفت: مسوولان راه آهن با تمهیدات لازم و ایجاد جلوه های بصری زیبا داخل وجلوی در ایستگاه راه آهن، محیط مناسبی را ایجاد کرده اند تا مسافران با آرامش وطیب خاطر بدون تاخیر سوار قطار شوند.

وی سبب حضورمسافران پیش از یک ساعت مانده به حرکت قطار را این چنین بیان کرد: تاخیر در حضور مسافرین در ایستگاه راه آهن یا منجر به تاخیرحرکت قطار می گردد و یا اینکه خود مسافر از قطار جا می ماند.

محمدی افزود: در چنین شرایطی ناچار خواهیم شد که مسافرین جا مانده را در آخرین قطار انتهای شب جایگزین کنیم و شاید به سبب ازدحام مسافران در این ایام، نتوانیم این خدمت را نیز انجام بدهیم.

تهرام/۱۶۹۹ /۶۷۵

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.