“مسافر دهکده جهانی” در ایستگاه دوم

چاپ دوم کتاب زندگینامه پروفسور یحیی کمالی‌پور راوری، استاد علوم ارتباطات و رییس دپارتمان ارتباطات و هنرهای زیبای دانشگاه پوردو آمریکا با عنوان «مسافر دهکده جهانی» منتشر و روانه بازار کتاب شد.

به گزارش ایبنا، به نقل از انتشارات سیمای شرق، این کتاب سرگذشت زندگی پر نشیب و فراز یحیی کمالی، پروفسور ایرانی است که هم‌اکنون ریاست انجمن جهانی ارتباطات را بر عهده دارد.

تمام نسخه‌های چاپ نخست این کتاب در کمتر از یک هفته به فروش رسید و اکنون چاپ دوم آن منتشر شده است. «مسافر دهکده جهانی» توسط نگین حسینی به رشته تحریر در آمده است.

در کتاب «مسافر دهکده جهانی»، علاوه بر ماجرای هیجان‌انگیز زندگی پروفسور کمالی‌پور از روستای راور کرمان تا ایالات متحده امریکا، مسیر پیشرفت و تکامل وسایل ارتباطاتی نیز در طول بیش از شش دهه به موازات شرح زندگی ایشان تعقیب شده است.

در این کتاب، فرم جدیدی از نوشتن تجربه شده که آن را خواندنی‌تر کرده است؛ به عبارتی دیگر به جای این‌که نویسنده با ماجرای زندگی پروفسور کمالی‌پور همراه شود، وی در کنار ایشان قرار گرفته‌ و زندگی استاد به تصویر کشیده شده است.

در مراسم رونمایی این کتاب که همزمان با ۲۷ اردیبشت ماه امسال برگزار شده بود جمع زیادی از استادان و پیشکسوتان علوم ارتباطات از جمله کاظم معتمدنژاد، علی میرسعید قاضی، مهدی محسنیان‌راد، محمد سلطانی‌‌فر، ناصر بزرگمهر، غلامرضا کاظمی دینان، علی‌اکبر عبدالرشیدی، خسرو رفیعی، ابوالقاسم حکیمیان، غلامعباس افشار، سعید معادی و هادی کمره‌یی حضور داشتند.

چاپ دوم کتاب «مسافر دهکده جهانی» از سوی انتشارات سیمای شرق و با همکاری ماهنامه مدیریت ارتباطات در ۳۶۰ صفحه با شمارگان دو هزار نسخه و به بهای ۱۰۰هزار ریال منتشر شده است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.