مسترکلاس بازیگری حمید فرخ نژاد لغو شد

مسترکلاس بازیگری حمید فرخنژاد که قرار بود روز سهشنبه هفته جاری (۲۲ اسفندماه) در خانه هنرمندان برگزار شود، لغو شد.

به گزارش هنرآنلاین، بر این اساس و با تصمیم مسئولان خانه هنرمندان، مسترکلاس مهرداد اسکویی با عنوان فیلمسازی مستند ملاحظهگر با محوریت فیلمهای این مستندساز شناخته شده سینمای کشورمان را جایگزین مسترکلاس بازیگری توسط حمید فرخنژاد شد.

بنابر این گزارش، مسترکلاس مهرداد اسکویی از ساعت ۱۰تا۱۲ روز سهشنبه هفته جاری (۲۲ اسفندماه) از طریق نمایش بخشهایی از آثارش که اکثرا برندهجوایز داخلی و بینالمللی شدهاند، تجربیات شخصی خود را در رسیدن به سینمایی موسوم به سینمای مستند ملاحظهگر بیان میکند.

مهرداد اسکویی، مستندساز، عکاس و پژوهشگر، فارغالتحصیل کارگردانی سینما، در سال ۲۰۱۰ میلادی موفق به کسب عنوان چهره فرهنگی سال از سوی نهاد فرهنگی پرنس کلاوس شد. همچنین این فیلمساز در بیش از پنجاه جشنوارهمعتبر فیلم و عکس ملی عضو گروه داوری بوده است. و به عنوان سفیر فرهنگی بخش انسان دوستانه سازمان ملل متحد فعالیت میکند.

مهرداد اسکویی که تاکنون ۲۵ فیلم مستند و کوتاه داستانی را کارگردانی کرده، با بیش از ۴۰۰ حضور ملی و بینالمللی توانسته بیش از ۸۰ جایزه مختلف سینمایی را از این جشنوارهها دریافت کند. همچنین فیلمهای اسکویی تاکنون در جشنوارهها و مراکز دانشگاهی بیش از ۵۰ کشور جهان به نمایش درآمده و مورد نقد و بررسی قرار گرفته شده است.

پایان پیام//
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.